گوا دیگر یک منطقه سبز سوابق هفت تازه Covid-19 موارد

توسط: اکسپرس سرویس خبری | پنجی | منتشر شده در تاریخ: مارس 14 سال 2020 8:39:49 am دولت اتحاد طناب در

توسط NEWSMINERAL در 25 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | پنجی | منتشر شده در تاریخ: مارس 14 سال 2020 8:39:49 am
Punjab coronavirus cases, Chandigarh coronavirus cases, Chandigarh hospitals, Chandigarh COVID-19 hospitals, Chandigarh coronavirus hospitals, India news, Indian Express دولت اتحاد طناب در 15 پزشکان از ناندید, Nashik, Aurangabad و بهندرا مناطق به ارائه تصویری یا صوتی در تماس و مشاوره با بیماران هر روز از 9.30 صبح تا 1.30 بعد از ظهر. (ANI/بازنمودی)

بیش از یک ماه از آخرین Covid-19 مورد بود شناسایی شده در مارس 3, گوا دهکدهای از دست داد سبز آن منطقه طبقه بندی — وضعیت آن لذت می برد از مه 1 — پس از گزارش هفت تازه موارد

"همه آزمایش مثبت" را تایید کرد وزیر بهداشت Vishwajit Rane. تمام هفت پایدار هستند و در حال درمان است.

از هفت پنج متعلق به یک خانواده: شوهر و پسر و دختر خود را و یک سال از دختر بزرگ از یک دختر دوم. آنها از بازگشت از Sholapur بازگشت به خانه خود را هنگامی که آنها مورد آزمایش قرار گرفتند در شمال گوا تسهیلات با توجه به دولت را تست پروتکل.

دو نفر دیگر موارد از دو مقاصد مختلف. یک راننده کامیون بود که در بازگشت از گجرات پس از چیدن درام برای مقیاس کوچک صنعت در گوا از صنایع شد و در حال حاضر باز است. و دیگر یک راننده بازگشت از بمبئی.

همه هفت تا به حال در ابتدا آزمایش مثبت در TrueNat Covid-19 تست شدند و سپس فرستاده شده به گوا کالج پزشکی در اواخر شب برای دومین RT-PCR آزمایش تأییدی آزمون. آنها آورده بودند در ESI Covid-19 بیمارستان در 5 هستم و مورد بررسی قرار گرفت.

تا تاریخ گوا را آزمایش کرده است 6151 نفر از آنها 14 آزمایش مثبت است. دولت در حال حاضر دارای هفت فعال موارد است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن