شمال بررککپر عضو شورا شات در TMC سرزنش BJP

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشرشده: ژوئیه 5 سال 2020 5:18:39 am افسران از Noapara ایستگاه

توسط NEWSMINERAL در 15 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشرشده: ژوئیه 5 سال 2020 5:18:39 am
Jyotipriyo Mulllick, North Barrackpore councillor, North Barrackpore councillor shot, tmc leader shot, kolkata bjp, indian express news افسران از Noapara ایستگاه پلیس ثبت نام کرده اند یک پرونده و شروع تحقیقات. (بازنمودی)

شمال بررککپر عضو شورا چمپا داس بود در پا هدف گلوله توسط افراد ناشناس در نزدیکی خانه اش در روز شنبه.

این حادثه صورت گرفت حدود 8 ساعت زمانی که داس این شورا از شمال بررککپر شهرداری بخش هیچ. دو ایستاده بود در نزدیکی خانه اش. مهاجمان وارد بر روی یک دوچرخه و اخراج او. به عنوان عضو شورا سقوط کرد, مردم محلی و حزب کارگران عجله به سمت او حمله فرار کرد. او برای اولین بار گرفته شده است به یک بیمارستان محلی و پس از آن بستری RG Kar کالج پزشکی و بیمارستان اینجا.

Das انتخاب شد به عنوان یک نامزد مستقل اما او بعد از طرفه با حکم TMC. افسران از Noapara ایستگاه پلیس ثبت نام کرده اند یک پرونده و شروع تحقیقات.

دولت مواد غذایی وزیر Jyotipriyo Mulllick متهم به بی جی پی از سازماندهی حمله به عضو شورا. "بی جی پی که در پشت این حادثه. آنها معتقدند در سیاست خشونت و انتقام. او بود که بر اساس شنیدها حمایت BJP."

اما Noapara BJP MLA Sunil سینگ رد اتهام. "پلیس باید به درستی پروب چرا زن عضو شورا بود با گلوله miscreants. بی جی پی هیچ ربطی به حادثه," او اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب