Maneka گاندی NGO سایت هک شده برای سخنان در شرنور منطقه

توسط: PTI | تریواندروم | به روز شده در: 5 ژوئن 2020 5:55:05 pm یک پیام در مخدوش سایت بخوانید "Maneka

توسط NEWSMINERAL در 16 خرداد 1399
توسط: PTI | تریواندروم | به روز شده در: 5 ژوئن 2020 5:55:05 pm
یک پیام در مخدوش سایت بخوانید "Maneka گاندی کشیده تلخ مرگ باردار فیل برای سیاست کثیف" با محبوب "تابوت رقص' پخش موسیقی در پس زمینه.

وب سایت رسمی مردم برای حیوانات (PFA) یک حقوق حیوانات غیر دولتی تاسیس شده توسط BJP MP Maneka گاندی هک شد در روز جمعه توسط یک گروه از "اخلاقی هکرها" بیش از اظهارات او ساخته شده در شرنور منطقه در حالی که اشاره به مرگ یک فیل در کرالا است.

یک پیام در مخدوش سایت بخوانید "Maneka گاندی کشیده تلخ مرگ باردار فیل برای سیاست کثیف" با محبوب "تابوت رقص' پخش موسیقی در پس زمینه.

گاندی مواجه شده است خشم Keralites پس از او در توییتی که شرنور منطقه شناخته شده بود برای "آن شدید فعالیت های جنایی" به خصوص با توجه به حیوانات.

"Mallapuram (sic) شناخته شده است برای آن شدید فعالیت های جنایی به خصوص با توجه به حیوانات.

هیچ اقدامی تا به حال صورت گرفته در برابر یک شکارچی دزدکی یا حیات وحش قاتل به طوری که آنها در حفظ و انجام آن است. من فقط می توانم نشان می دهد که با شما تماس/ایمیل و درخواست برای اقدام" او هنوز توییتی.

این پیام در وب سایت بیشتر گفت: حادثه اتفاق افتاده در palakkad و "همه ما می دانیم که شما به عمد آورده شرنور منطقه به گسترش اشتراکی با انگیزه اطلاعات نادرست با هدف قرار دادن اکثریت مسلمان !!!."

"دستور کار خود روشن است, عشق به حیوانات است که در هم تنیده با نفرت برای مسلمانان است.

پخش اطلاعات نادرست توسط یک فرد به خصوص اینکه یک وزیر سابق و یک Lok سبها عضو است یک تهدید واقعی برای ملت قابل قبول نیست" آن را بخوانید.

در ضمن در شرنور منطقه یک درخت کاشته شد byMuslim جوانان لیگ برتر فوتبال دولت رئیس جمهور Munavarali شهاب Thangal همراه با کشیش از Thripuranthaka معبد در محل معبد در پاسخ به سابق اتحادیه وزیر.

Thangal نفوذ رهبر و Manikandan Embrathiri معبد کشیش کاشته درخت با هم در روز جهانی محیط زیست به عنوان "یک پیام از سکولاریسم" به کسانی که "گسترش نفرت" علیه منطقه است.

"ما قصد داریم برای بیرون دادن یک پیام از سکولاریسم. ما نام این درخت 'Maithree'.

شرنور دارای سابقه حفاظت از معابد و مساجد و بدون هر گونه تبعیض.

به همین دلیل ما تصمیم به رها کردن یک پیام از سکولاریسم در روز جهانی محیط زیست" Thangal به خبرنگاران گفت:.

شاخص تورم مصرف کننده(M) وزارت امور خارجه, وزیر Kodiyeri Balakrishnan ادعا کرد که اظهارات BJP رهبران ملی در نظر گرفته شده بودند به "هدف خاص مذهبی است."

در دستیابی به موفقیت بزرگ در این مورد مربوط به مرگ یک فیل وحشی در کرالا, یک نفر دستگیر شد و در روز جمعه.

"یک نفر دستگیر شد امروز. وجود دارد بیشتر متهم در پرونده و تلاش برای دستگیر کردن آنها را" کرالا جنگل وزیر K Raju گفت: رسانه ها.

جنگل و مقامات پلیس در حال انجام یک مشترک پروب به فیل مرگ و یک 'بسیار پربار بررسی' در جریان است, او گفت:.

کرالا وزارت جنگل در یک توییت گفت: "KFD است zeroed در بر مجرمان و ثبت اولین دستگیری در فیل وحشی مرگ مورد است."

کرالا وزیر Pinarayi Vijayan بود در روز پنج شنبه گفت: وجود یک "سازماندهی کمپین" در سطح ملی در برابر کرالا و شرنور منطقه در حالی که متهم BJP رهبران مرکزی از جمله وزرای درگیر بودن در تناقض با حقایق و اظهارات.

15-year-old فیل مشکوک به مصرف آناناس پر از آتش قدرتمند کراکر که منفجر شد در دهان حیوان در سکوت دره جنگل و آن درگذشت در Velliyar رودخانه حدود یک هفته بعد.

Vijayan را تضمین استرن عمل آمد در میان رسانه های اجتماعی طوفان بیش خشونت پرداخت به فیل و مرکز ابراز نگرانی جدی است.

رسانه های اجتماعی شده است روند با اشکال مختلف از هشتگ از جمله 'من ایستاده با شرنور'.

پیام در PFA سایت همچنین به عنوان خوانده شده, "پیوند میان هندو و مسلمان در شرنور قوی است. همیشه پایین نگه داشتن خواب و نگه داشتن آن واقعی است."

صفحه وب هک شد توسط "کرالا سایبر رزمندگان'.

صفحه featuresa فرد در aGuy Fawkes ماسک که به عنوان یک طرح عنصر در 'V for Vendetta',یک رمان گرافیکی نوشته شده توسط آلن مور و نشان داده شده توسط David Lloyd.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن