دیدگاه ما: عدالت, حتی اگر آن را در زمان تقریبا 100 سال

و در یک لحظه و در یک دولت در نیاز ناامید از نژادی عدالت است. حداکثر میسون نام پاک شد جمعه صبح به اتفاق آرا از

توسط NEWSMINERAL در 26 خرداد 1399

و در یک لحظه و در یک دولت در نیاز ناامید از نژادی عدالت است.

حداکثر میسون نام پاک شد جمعه صبح به اتفاق آرا از مینه سوتا هیئت میبخشد. او تا به حال شده است به ناحق به اعدام محکوم و در سال 1920 برای تجاوز به یک دختر نوجوان در غرب دولوت. او تحت تعقیب قرار بود پس از سه همکار خود را سیاه و سفید کارگران از یک سیرک عبور از شهر گرفته شده توسط یک اوباش خود را از سلول های زندان در مرکز شهر دولوت و عموم بدون محاکمه اعدام شد.

هر سال در تاریخ امروز ما به یاد داشته باشید و به افتخار آن سه مرد جوان — الیاس Clayton, Elmer جکسون و اسحاق McGhie — و ما با آن لحظه شرم آور در تاریخ مشترک ما.

در این سال و در سال آینده در 15 ژوئن — ما می توانیم به یاد داشته باشید میسون ،

"شهر دولوت تا به حال به یک قربانی برای exculpate اقدامات اراذل و اوباش. که قربانی شد حداکثر میسون" را به عنوان برنامه خود را عفو می خواند. این نرم افزار در ادامه به استناد فقدان شواهد علیه Mason تناقضات در داستان از شاکیان و "تقریبا وجود ندارد شناسایی شهادت." دکتر که به بررسی اتهام قربانی, ایرنه Tusken یافت هیچ شواهد فیزیکی از یک تجاوز جنسی.

"نه تنها این محکومیت ناعادلانه حقایق فاقد پایه و اساس دستگیری در وهله اول" دلوت رئیس پلیس مایک Tusken, ایرنه Tusken بزرگ برادرزاده شهادت جمعه به هیئت میبخشد. "عدالت رد شد آقای حداکثر میسون در طول عمر خود."

بارها و بارها. پس از ماسون بود بدون توضیح گناهکار هیئت عفو را رد کرد و برنامه های کاربردی برای عفو یا تخفیف مجازات شش بار بین سپتامبر 1922 و مارس 1925 — با وجود پشتیبانی درخواست خود را از بخش وکیل است که محاکمه او و قاضی او را محکوم به اخبار تریبیون گزارش داد. او در نهایت شد paroled در سپتامبر 1925 — به شرط این که او را ترک مینه سوتا و بازگشت نیست حداقل به مدت 16 سال است.

عدالت آمد که در نهایت جمعه بود با توجه به این سر سخت تلاش های بسیاری از جمله مایکل Fedo که در سال 1993 کتاب "Lynchings در Duluth" آورده حادثه به نور دوباره پس از چند دهه از جامعه سکوت و کلیتون جکسون McGhie یادبود که اعضای هیئت مدیره از طلایه داران عفو نرم افزار.

جمعه شد اولین بار در مینه سوتا پس از مرگ اعطا کرد. ماسون درگذشت در سال 1942 در ممفیس ،

"برای تمام گسل از نظام عدالت کیفری عمومی و خصوصی وکلای; نهادهای حقوقی; قضات; پلیس; خانواده به غلط مدعی; عدالت اجتماعی سازمان ها از جمله NAACP; و رسانه های چاپی به خصوص News Tribune, همه در حمایت از این عفو نرم افزار و هرگز رها شده به هدف" فرد فریدمن رئیس مدافع بازنشسته (1986-2014) برای ششمین قضایی منطقه در دولوت در بیانیه ای گفت: جمعه به اخبار تریبون نظر صفحه. "این عفو بزرگ است اخبار مثبت و یک یادآوری برای همیشه را."

این عفو نیز "طولانی تاخیر گام به سوی ... کیفیت بهتر عدالت" الیسون گفت: ساخت مرجع نیز به مرگ در روز یادبود جورج فلوید در مینیاپولیس.

آن را یک "گام به سوی گفتن حقیقت (و) ... نمادین بیانیه ای تبدیل می شود که لنز" به عنوان کلیتون جکسون McGhie عضو هیئت مدیره گنج جنکینز گفت: اخبار تریبون.

لحظه ای است که "تاریخی" شهردار امیلی لارسون گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی جمعه برگزار شد تقریبا.

"این یک فرصت" دلوت حقوق بشر افسر کارل کرافورد در کنفرانس مطبوعاتی گفت: "برای خانواده اش به اصلاح نام حداکثر میسون و برای تغییر روایت از آنچه اتفاق افتاده است در دولوت."

این exoneration عدالت است در نهایت تحویل — اگر چه هرگز آن را باید تقریبا 100 سال به انجام کار درست.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب