هیماچال پرادش مدیر خدمات بهداشتی بازداشت شده در پیوند به اتهام

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Shimla | به روز شده: 21 مه سال 2020 10:04:12 pm زن رزرو شده است برای قتل,

توسط NEWSMINERAL در 1 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Shimla | به روز شده: 21 مه سال 2020 10:04:12 pm
HIMACHAL PRADESH health services, director f hea;th services, Himachal graft case, health officer arrested, indian express زن رزرو شده است برای قتل, پلیس گفت:. (تصویر نماینده)

هوشیاری و مبارزه با فساد اداره هیماچال پرادش بازداشت مدیر خدمات بهداشتی Ajay Kumar Gupta زیر اتهام رشوه خواری در برابر او مسئولین اداره گفت: در روز پنج شنبه.

او دستگیر شد و اواخر چهارشنبه شب پس از چهار-پنج ساعت بازجویی که در طی آن او به "گریزان و گمراه کننده پاسخ و نشان داد انتخابی فراموشی در یادآوری حوادث در دو روز گذشته" اضافی مدیر کل Anurag Garg گفت: بدون در نظر گرفتن ماهیت اتهامات علیه Gupta.

مانوهر گفت که پس از دستگیری از او گرفته شد به IGMC بیمارستان به عنوان یک روال تمرین. حال یک بیمار دیابت و فشار خون او بوده و بستری در بیمارستان در حالی که واحد تحقیقات ویژه در حال بررسی این مورد ADG گفت.

FIR به ثبت رسیده است در برابر گوپتا در بخش 7 و 8 از پیشگیری از فساد عمل در هوشیاری و ACB ایستگاه پلیس در شیملا.

سفارش صادر شده توسط اضافی دبیر کل (پرسنل) R D Dhiman گفت که فرماندار قرار داده Gupta تحت سیستم تعلیق با اثر فوری و در طول دوره تعلیق او نمی خواهد اجازه خروج Shimla بدون اجازه قبلی است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب