ایالات متحده را متهم اتباع چینی از نرم ولگردی و قانونی شکنی با هدف قرار دادن COVID داده, دفاع, اسرار

واشنگتن جولای 21 (ایسنا) — وزارت دادگستری ایالات متحده تحت تعقیب دو اتباع چینی برای هک کردن دفاع پیمانکاران C

توسط NEWSMINERAL در 31 تیر 1399

واشنگتن جولای 21 (ایسنا) — وزارت دادگستری ایالات متحده تحت تعقیب دو اتباع چینی برای هک کردن دفاع پیمانکاران COVID محققان و شرکت های دیگر در سراسر جهان, با توجه به پر کردن دادگاه منتشر شده در سه شنبه.

مقامات ایالات متحده گفت: اتباع چینی Li شائویو و دونگ Jiazhi شرکت در چندین ساله cyberespionage کمپین که به سرقت برده سلاح های, طرح, اطلاعات دارویی, نرم افزار کد منبع ،

جزئیات تماس برای جفت نمی شد فورا در دسترس است. به سفارت چین در واشنگتن را بلافاصله بازگشت پیام به دنبال نظر.

کیفرخواست نه نام هیچ یک از شرکت های خاص, اما گفت که لی و دونگ به سرقت برده ترابایت از اطلاعات را از رایانه در سراسر جهان از جمله آمریکا و انگلیس و آلمان و استرالیا و بلژیک.

سند مدعی است که و لی دونگ عمل به عنوان پیمانکاران چینی وزارت امنیت یا MSS قابل مقایسه با آژانس به آمریکا سازمان اطلاعات مرکزی. این MSS دادستان گفت: عرضه هکرها با اطلاعات به بحرانی آسیب پذیری های نرم افزار برای نفوذ به اهداف و جمع آوری اطلاعات. در میان کسانی که هدفمند شد هنگ کنگ معترضان از دالایی لاما و یک مسیحی غیر انتفاعی.

دستیار دادستان کل برای امنیت ملی جان Demers گفت: در مجازی کنفرانس مطبوعاتی که هکرها گاهی اوقات کار را در حساب خود را از جمله یک مورد که در آن لی گفته که برای گرفتن $15,000 در cryptocurrency از یک قربانی است.

Demers گفت: چین ملحق شده بودند "شرم آور باشگاه از سازمان ملل است که به ارائه یک پناهگاه امن برای cybercriminals" در ازای خدمات خود را سرقت مالکیت معنوی.

کیفرخواست ادعایی که هکرها عمل از سال 2014 تا 2020 و اخیرا اقدام به سرقت تحقیقات سرطان.

(گزارش شده توسط Chris Sanders ویرایش توسط Chizu Nomiyama و ریچارد چانگ)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن