آمار Covid: تحویل واکسیناسیون فرزندتان تغذیه

نوشته شده توسط تبسم Barnagarwala | جالگاون | انتشار: 8 ژوئن 2020 2:57:31 am اثرات موج قبیله ای در ا

توسط NEWSMINERAL در 18 خرداد 1399
نوشته شده توسط تبسم Barnagarwala | جالگاون | انتشار: 8 ژوئن 2020 2:57:31 am
COronavirus lockdown, Delivery, immunisation, nutrition, Maharashtra news, Indian express news اثرات موج قبیله ای در امتداد و همچنین. چهل متر از جالگاون, Asrabari روستا در نزدیکی Satpura محدوده شده است بازدید شده توسط هر Anganwadi کارگران و یا معتبر سلامت اجتماعی فعالان (ASHAs) از مارس. (بازنمودی)

در جالگاون را Kanchan ناگار Anjali Birade (20) او گهواره ماه پسر روناک یونسی به دنیا آمد و در بستر او نشسته است ، در مه 5 1.30 am دچار درد زایمان. "بیمارستان مدنی در اینجا تبدیل شده است به یک Covid-19 تسهیلات. خصوصی پرستاری خانه های مجاور نیز بسته" شوهرش Chandrakant Birade گفت. با هیچ جایی برای رفتن آنها از خواب بیدار یک زن مسن در محله حدود 4 هستم به تحویل کودک.

یک ماه پس از روناک یونسی تولد بدون واکسیناسیون فرزندتان شات تجویز شده برای کودک در برابر بیماری های عفونی مانند هپاتیت و سرخک و فلج اطفال. از نهادی تحویل به حول و حوش زایمان و مراقبت و واکسیناسیون فرزندتان به Anganwadi طرح های Covid-19 همه گیر است و آمار همه مهم خدمات بهداشت و درمان.

اثرات موج قبیله ای در امتداد و همچنین. چهل متر از جالگاون, Asrabari روستا در نزدیکی Satpura محدوده شده است بازدید شده توسط هر Anganwadi کارگران و یا معتبر سلامت اجتماعی فعالان (ASHAs) از مارس. روستا, مسکن Tadvis و Pawaras قبایل گزارش نشده هر Covid-19 case اما مستند به آمار خدمات برای زنان باردار است.

در سن 17, Sangeeta رامسر است که در شش ماه باردار با فرزند اول. "من رفته نه به یک مرکز بهداشتی اولیه و هیچ کس آمد در اینجا به بررسی من," او گفت:. او به 7 متر برای رسیدن به نزدیکترین ایجاد کرد که در آن حمل و نقل عمومی در دسترس بود تا مارس. پس این مستند که حتی حمل و نقل از دست داده است.

او همسایه Reshma Bodya تحویل او پنجمین پسر دو هفته پیش در یک کلبه. "Yahan کوی gadi nahi hai. Shehar گروه pada hai ویروس ke karan. بیمارستان kaise جای (هیچ وسیله نقلیه وجود دارد در اینجا. این شهر بسته است که با توجه به کوروناویروس. چگونه ما به بیمارستان)" گفت: Khedya Patil یک قبیله ای ،

بهداشت منطقه افسر Dr DS Potode گفت: پس از Asrabari است در یک منطقه قبیله ای به نهادی تحویل با نرخ های پایین در حال حاضر وجود دارد. "در نزدیکی روستاهای ما باید یک مرکز برای تحویل در مرکز بهداشتی اولیه," او گفت:.

با توجه به MLA Girish Mahajan, جالگاون بیمارستان مدنی انجام شد 1,000 childbirths در یک ماه. "پس از آن شد Covid-19 تسهیلات وجود داشته است, صفر تحویل وجود دارد. یکی دیگر از خصوصی بیمارستان Godavari شده است تبدیل به یک بیمارستان مدنی, اما آن را انجام داده تنها 200 تحویل. هر خدمات سلامت تحت تاثیر قرار شده است پس از بیمارستان مدنی تبدیل شده است" Mahajan گفت.

در Parola taluka Mangrul مرکز بهداشتی اولیه دارای 148 زنان باردار ثبت شده از ماه مارس پس از مستند از آنها 37 برای اولین بار در زمان حاملگی, همه واجد شرایط برای Pradhan Mantri Matru Vandana Yojana (PMMVY) یک طرح که تحت آن 5,000 تومان است که با توجه به یک زن برای اولین بار تحویل. پرستار, Ankita Aadhav گفت: پس از همه گیر شروع به ورود اطلاعات روش آمده اند متوقف. "ما شده اند قادر به لینک حساب های بانکی و Aadhaar. هیچ یک از این زنان موفق به دریافت اولین قسط از, Rs, 2,000," او گفت:.

هر دولت هنجارهای واکسیناسیون فرزندتان فعالیت حول و حوش زایمان بررسی یو پی اس ممنوع در مهار و مناطق بافر که در آن Covid-19 موارد مثبت تشخیص داده می شوند برای جلوگیری از خطر انتقال. "ما اجازه داده اند این خدمات سلامت در خارج از مهار مناطق. بنابراین خدمات ممکن است کمی آسیب دیده در مهار مناطق گفت:" دکتر Archana Patil اضافی مدیر در مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی. "اما ما در حال مدیریت برای دیدار با اهداف خود را برای واکسیناسیون به دست بیاورم و تحویل," او اضافه شده است.

Anup کومار Yadav, مدیر ملی بهداشت ماموریت بستری خدمات درمانی بودند آمار در ماه های مارس و آوریل به عنوان منابع بودند منحرف به آدرس Covid-19 بیماری همه گیر. "دولت نگه داشته و روستایی و بیمارستان های بهداشتی اولیه در مراکز و sub-مراکز رایگان از Covid-19 فعالیت به تمرکز بر روی سرویس های دیگر برای حل این مسائل است." اما در چند منطقه ASHAs مشغول شده اند در Covid-19 نظرسنجی از مهاجران موثر بر مادر و کودک خدمات مراقبت. "تمرکز ما این است که برای پیدا کردن مهاجران که در سفر از خارج و قرنطینه آنها. پس از آن اگر وجود دارد من تمرکز بر واکسیناسیون فرزندتان و حوش زایمان مراقبت" گفت: آشا کارگر Swati Patil در Mangrul ایجاد کرد.

ماهاراشترا انجام 80,000-90,000 تحویل در بخش دولت در هر ماه. مقامات وزارت امور خارجه گفت: شرکت های بزرگ مثل پونا, بمبئی, خان, جالگاون و ملگن که شده ضربه Covid-19 روبرو هستند مشکل با روال خدمات بهداشتی و درمانی.

زنان باردار و شیرده نیز قادر به سود Bharat Ratna APJ عبدل کلام Amrut Yojna در بخش هایی از دولت است. در Akkalkuan, Dhadgaon و Toranmal مناطق نندوربر, Anganwadis بسته و زنان باردار در حال گرفتن هیچ جیره و یک جلسه نقد و بررسی برگزار می شود در هفته اول ماه ژوئن در بر داشت. مواد غذایی برای کودکان تا شش سال نیز تحت تاثیر قرار شده است. در نندوربر منطقه داده یافت که 15,402 کودکان بودند به نمایش در Akkalkuan شناخته شده برای بالا malnourishment رای و 2.3 درصد افزایش داشت و به شدت کم وزن و 12.6 درصد در حد متوسط و کم وزن.

در جالگاون هیچ گونه غربالگری کودکان برای malnourishment انجام شده برای سه ماه گذشته زمانی که چنین ورزش باید انجام حداقل یک بار در ماه.

Anganwadi کارگر سیما Patil گفت: "ما نمی توانیم فراموش خانه-به-خانه بازدیدکننده داشته است به وزن کودکان وجود دارد به عنوان Covid-19 ترساندن. نیز وجود دارد یک مشکل جیره. ما خواسته بود برای جیره برای 65 کودکان برای کودکان نه هیچ جیره آمد."

وزیر بهداشت دکتر Pradeep Vyas, بستری که همه گیر برخورد کرده بود دیگر خدمات است. "ما در حال کار بر روی تسکین خدمات معمول," او گفت:. ایندرا Mallo که سر یکپارچه کودک خدمات توسعه که نظارت بر Anganwadis شد نظر در دسترس نیست.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن