دلوت مرکز مراقبت از کودک محور به اردوگاه تابستانی برنامه

این برنامه برای کودکان سنین 5-11 و تقلید تابستان اردوگاه تجارب مانند سفر, هنر و صنایع دستی پروژه آزمایش های عل

توسط NEWSMINERAL در 30 اردیبهشت 1399

این برنامه برای کودکان سنین 5-11 و تقلید تابستان اردوگاه تجارب مانند سفر, هنر و صنایع دستی پروژه آزمایش های علمی و مدیر عامل کاتلین Das گفت. این انتظار می رود برای شروع در هفته آینده انتظار دولت تصویب و اجرا خواهد شد خارج از مدرسه در بندر ارتفاعات محل.

مدرسه شاهد کاهش در مراقبت از کودک اعداد زمانی که این بیماری همه گیر شروع به ترک فضای اضافی آنها تصمیم می تواند مورد استفاده در یک راه جدید, Das گفت.

"از آنجا که بسیاری از اردوگاه های تابستانی بسته به برخی از آنها ما احساس می کنیم ممکن است قادر به کمک به افرادی که نیاز ... مدرسه-مراقبت از سالمندان," او گفت:.

کودکان درجه حرارت تست شده هستند و هر روز قبل از اینکه آنها را وارد کنید امکانات مدرسه و سلامت خود را مورد بحث بین پدر و مادر و ارائه دهندگان خدمات. کارکنان نیز اغلب با پوشیدن دستکش و استفاده از ضد عفونی کننده دست, Das گفت.

اگر یک کودک بیمار شدن آنها خواهد بود جدا از بقیه گروه تا زمانی که یک نگهبان میدارد ، کارکنان و همچنین ترک این برنامه اگر آنها را تبدیل به بیمار, او گفت:.

این بیماری همه گیر است و باعث از مدرسه به تجدید نظر در کمپ تابستانی تجارب است. آنها در نهایت ممکن است کودکان را به پارک ها و مناطق دیگر در شهر هنگامی که آنها باز, اما آنها محدود به مرکز خود را در حال حاضر. در اینجا آنها را خارج از بازی تمرین ریاضی و علوم و پخت و پز مواد غذایی را از فرهنگ های مختلف مانند انواع برنج و نان.

از آن خواهد شد "باید یک چیز سرگرم کننده برای انجام, کودکان," او گفت:.

این برنامه دو معلمان دارای مدارک تحصیلی در آموزش و پرورش ابتدایی و آموزش و پرورش ویژه و کار کرده اند و در اردوگاه های تابستانی قبل از. "پس (آنها) واقعا آماده برای رفتن با این برنامه" Das گفت.

این برنامه اجرا خواهد شد از 6:30 صبح تا 6 بعد از ظهر دوشنبه تا جمعه و تا 30 فرزندان خواهد جایگزین شود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن