ساعت مودی به آدرس ICC 95 سالانه جلسه عمومی امروز

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 11 ژوئن 2020 10:23:49 am "ما شاهد PM مودی پوشیدن

توسط NEWSMINERAL در 22 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 11 ژوئن 2020 10:23:49 am
Punjab Police, CBI Court, Balwant Singh Multani, kidnapping cases, Punjab news, indian express news "ما شاهد PM مودی پوشیدن مفلرس به جای ماسک, که الهام گرفته از ما. در ابتدا ما ساخته شده 100 اما دریافت سفارشات بیشتر از دولت نگه داشته و در ساخت بیشتر است. همانطور که از در حال حاضر ما بیش از بیش از 250 gamchas در حال حاضر می گوید:" Arora.

نخست وزیر نارندرا آدرس هندی, اتاق بازرگانی را 95 سالانه جلسه عمومی امروز در 11 am. در آدرس های اخیر به اعضای جامعه کسب و کارنخست وزیر گفته بود دولت بالاترین اولویت را برای تقویت اقتصاد در برابر تاثیر coronavirus و کشور را در مسیر رشد ،

تماس با صنعت به افزایش به مناسبت مودی گفته بود که نیاز به ساخت قوی محلی زنجیره تامین و تمرکز را در هند است.

پرداختن به CII جلسه سالانه 2020 از طریق یک لینک ویدئو نخست وزیر اشاره کرده بود که ramping تا ساخت تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) بیش از سه ماه گذشته بود که یک گام مثبت. تلاشهایی انجام شده برای کاهش وابستگی به واردات در بخش هایی مانند تلفن همراه و دفاع, ساخت, او گفت:.

وجود دارد نیاز به "قصد ورود سرمایه گذاری و زیرساخت و نوآوری" به عقب بر گردیم در مسیر رشد او گفته بود. تشریح CII به عنوان "قهرمانان بومی الهام' مودی گفت: صنایع داخلی باید برای تسهیل بهبود و کمک به سطح بعدی از رشد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب