غرب هند پرتاب تراشه دور

غرب کنندگان هند حذف انگلستان بالا سفارش با هر دو جو ریشه و بن استوکس رفتن ارزان به عنوان میزبان برتر 131 به صو

توسط NEWSMINERAL در 3 مرداد 1399

غرب کنندگان هند حذف انگلستان بالا سفارش با هر دو جو ریشه و بن استوکس رفتن ارزان به عنوان میزبان برتر 131 به صورت چهار در چای در روز افتتاحیه سوم و نهایی آزمون در اولدترافورد در اینجا در روز جمعه.

انگلستان را شکست استوکس نگاه ناراحت کننده به عنوان او تلاش می کرد با چهار سر ران گونه برداشت خود را در طول تست دوم heroics ساخته شده و تنها 20. او هوشمندانه توسط Kemar روچ که پس از دو bouncers تولید کامل در نوسانی تحویل به آمار کنده به ترک انگلستان کاهش یافت و در سال 92 به صورت سه.

درب بازکن جو می سوزد (57) و ریشه (17) قرار داده شده بود در 46 برای چوگان دوم قبل از سوختگی مجموعه ای برای اجرای سریع پس از فرمان عنکبوتی که تار میتند Rakheem کرن سوی سوم ، هشدار Roston تعقیب ضربه کنده با پرتاب مستقیم به گرفتن ریشه کوتاه از چین.

سوختگی ثابت ثابت پس از حضور انگلستان قرار داده و به بت دست دوم Sibley فقط ششم توپ از روز به دام افتاده پا بدون به ثمر رساند.

برنز به ارمغان آورد تا نیم قرن در 126 توپ تنها با سه مرزهای اما پس از آن قطع نخ ریسی تحویل از تعقیب به کرن در اولین لغزش که در زمان رفلکس یک دست گرفتن به یک مبهوت واکنش از هم تیمی های خود.

بازی XIs:

انگلستان: Rory سوختگی Dom Sibley, جو, ریشه (سروان.) بن استوکس Ollie پاپ جس Buttler کریس Woakes, Dom, Bess, Jofra کماندار استوارت گسترده و جیمز اندرسون.

غرب هند: Kraigg Brathwaite جان کمپبل Shai امید Shamarh بروکس Roston تعقیب Jermaine بلک وود, Jason دارنده (سروان.) Shane Dowrich, Rahkeem کرن Kemar روچ و شانون گابریل.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب