بیش از 3000 رشته در کارناتاکا و گوا برای رسیدن به J&K با قطار ویژه

نوشته شده توسط Arun Sharma | جامو | منتشر شده در تاریخ: 9 مه سال 2020 9:09:12 pm رشته مردم برسد J&a

توسط NEWSMINERAL در 20 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Arun Sharma | جامو | منتشر شده در تاریخ: 9 مه سال 2020 9:09:12 pm
Migrant workers, India lockdown, Coronavirus crisis, goa news, Indian express news رشته مردم برسد J&K در سه قطار (اکسپرس عکس)

بیش از 3000 نفر رشته در کارناتاکا و گوا را به جامو و کشمیر با قطار ویژه بین دوشنبه تا جمعه.

دادن اطلاعات منابع گفت که اولین قطار حامل نزدیک به 1000 مهاجران سرگردان در کارناتاکا را به جامو و کشمیر را یودهمپور شهر در روز دوشنبه ، دیگر 2,000 مهاجران سرگردان در گوا. دو قطار حامل آنها وارد خواهد شد در یودهمپور در طول ساعات اندکی از روز سه شنبه و چهارشنبه.

در همین حال کمیساریای-وزیر صنایع و تجارت, Manoj K Dwivedi که منصوب شده است به طور کلی incharge برای مدیریت رشته افراد/عودت با قطار گفت که در حالی که قطار حامل نزدیک به 1000 نفر از گوا Thivim ایستگاه راه آهن خواهد بود پس از رسیدن به اینجا طی ساعات اندکی از روز شنبه دیگر را از رسیدن به گوا Mudgaon اتصال ایستگاه راه آهن در روز چهارشنبه.

UT دولت این است که در انتظار بازگشت 60,000 – 70,000 رشته مردم از مکان های مختلف توسط قطار Dwivedi, گفت:, و اضافه کرد که آن را بر این اساس ساخته شده ترتیبات ساخته شده برای آن است. این رشته افراد شامل دانش آموزان معامله گران و کارگران مهاجر در میان دیگران که رفته بود به سایر نقاط کشور برای مطالعات کسب و کار و شغل او اضافه شده است.

برای رسیدگی به چنین تعداد زیادی از مردم از ورود به دانشگاه تهران از دولت خواسته است برای ارسال حداکثر دو قطار در روز با فاصله شش تا هشت ساعت تا به عنوان کارآمد خود را ضبط داده ها و ترتیبات برای حمل و نقل خود را مستقیما به خود بومی منطقه. این عودت خواهد شد و پزشکی به نمایش در مناطق بومی و قرنطینه وجود او اضافه شده است.

در ضمن جامو و کشمیر رئیس Secrtary BVR Subrahmanyam به دنبال شخصی مداخله وزیر امور خارجه Harsh Vardhan Shringla برای تنظیم بازگشت از 230-240 دانش آموزان هنوز هم سرگردان در بنگلادش به جامو و کشمیر قبل از عید جشنواره است.

اشاره به این که اولین دسته از 168 دانش آموزان از J&K تحصیل شده اند وجود دارد airlifted به سرینگر در مارس 8, رئیس, منشی, در نامه ای به Harsh Vardhan گفت که کسانی که هنوز رشته وجود دارد مضطرب به خانه بازگشت.

"اولیه خود بازگشت برسد اهمیت در نظر مداوم مقدس ماه رمضان و نزدیک شدن به عید جشنواره در حال سقوط در مارس 25," او نوشت:, و اضافه کرد که "با ارائه طرح از تخلیه این دانش آموزان تلوتلو خوران در وجود هر مخلوقى که چنین دانش آموزانی که به پرواز در بعد تاریخ را مضطرب".

"این نیاز به کاهش نگه داشتن در نظر گرفتن پریشانی شدید شایع در این رشته دانش آموزان/افراد با توجه به COID-19 pandemic," او اضافه شده است.

در ضمن تقریبا 35,000 مردم تا کنون بازگشت به جامو و کشمیر توسط جاده پس از مارس 29. در حالی که کارگران مهاجر دانش آموزان و رشته افراد از ایالت هیماچال پرادش و پنجاب در حال حاضر بازگشت به J&K, این رشته در ایالات متحده/UTs از Haryana, Uttarakhand, Chandigarh و دهلی نو در حال حاضر شده است مجاز به بازگشت در تنظیم شیوه, منابع رسمی گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن