وسیم جعفر منصوب Uttarakhand سر مربی

سابق هند بازکن داخلی و بی باک وسیم جعفر منصوب شده است سر مربی Uttarakhand تیم کریکت برای آینده داخلی فصل است.

توسط NEWSMINERAL در 3 تیر 1399

سابق هند بازکن داخلی و بی باک وسیم جعفر منصوب شده است سر مربی Uttarakhand تیم کریکت برای آینده داخلی فصل است.

جعفر تایید انتصاب خود را به PTIبیان این قرارداد برای یک سال.

بالاترین اجرای گیرنده در Ranji جایزه جعفر بود اعلام بازنشستگی در ماه مارس این سال پس از بازی در بیش از دو دهه در درجه اول برای مصرف داخلی, غول بمبئی و Vidarbha.

این خواهد بود که اول خود را از روی لئامت دادن به عنوان یک سر مربی تیم.

"من تبدیل شدن سر مربی از هر تیم برای اولین بار. آن را بسیار چالش برانگیز است و چیزی جدید برای من, رک و بی پرده پس از من حرفه ای بازی و من به دنبال به جلو به آن" جعفر گفت.

"این یک تیم جدید آنها را به خوبی انجام می شود. آنها بازی یک چهارم نهایی (از Ranji جایزه در 2018-19 فصل) در برابر Vidarbha. اما آنها رفته اند به گروه D (گروه پلاک) پس از آن است که برای رفتن به یک چالش بزرگ است. من خوشحال هستم که من با شروع از پایین و برای من آن است که برای رفتن به یک تجربه خوب," او اضافه شده است.

42 ساله گفت که او لذت می برد و مشاوره جوانان در طول زمان خود را در بمبئی و Vidarbha است و به دنبال به جلو به چرخش در اطراف برای Uttarakhand.

"من شنیده ام که بسیاری از بازیکنان با استعداد هستند و آینده از آن وجود دارد. من امیدوار هستم که به نوبه خود آنها را به بازیکنان خوب و (Uttarakhand) به عنوان یک تیم خوب," او گفت:.

"در آخرین پنج-شش سال من مربی جوانان; این چیزی است که من لذت بردن از به صداقت. من یک مقدار زیادی از شادی برای کمک به جوانان و دیدن آنها رشد" اضافه شده جعفر که به ویژه در 31 آزمون و دو ODIs برای هند است.

Uttarakhand رسیده بود یک چهارم نهایی در اولین Ranji جایزه فصل در 2018-19 جایی که آنها از دست رفته به Vidarbha توسط یک نوبت و 115 اجرا می شود. آنها موفق به پیشبرد به مرحله یک چهارم در فصل آینده از گروه C.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب