در Telangana بازداشت پلیس به ظن نقش در نه مرگ و میر

نوشته شده توسط Sreenivas Janyala | حیدرآباد | به روز شده: مه 25 سال 2020 2:42:51 pm بدن ترتيب در یک

توسط NEWSMINERAL در 5 خرداد 1399
نوشته شده توسط Sreenivas Janyala | حیدرآباد | به روز شده: مه 25 سال 2020 2:42:51 pm
telegana police, mumbai jeweller death, mumbai nwes, mumbai city news, maharashtra news, indian express news بدن ترتيب در یک کفش خوب در کنار یک سردخانه واحد در Gorrekunta روستا در Geesukonda مندل از واراناگل منطقه روستایی. (بازنمودی تصویر)

واراناگل پلیس گرفته اند یک مرد را بازداشت ظن است که او متصل است به مرگ نه نفر از جمله شش نفر از یک خانواده بودند که مرده را در یک چاه در واراناگل منطقه. چهار کشته شدند آخرین پنج شنبه شب در حالی که پنج کشته شدند صبح روز بعد.

بدن ترتيب در یک کفش خوب در کنار یک سردخانه واحد در Gorrekunta روستا در Geesukonda مندل از واراناگل منطقه روستایی. پلیس در حال درمان آن به عنوان یک پرونده قتل. منابع گفت که پلیس یک مرد بود که نزدیک به مقصود علم یک گونی آسیاب کارگر را بازداشت. عالم و پنج تن از اعضای خانواده اش از جمله 3 ساله نوه مرده یافت شد ،

پلیس در ابتدا مشکوک است که آن را یک خانواده, خودکشی پیمان اما زمانی که اجساد سه نفر دیگر که مربوط به خانواده کار می کرد اما در گونی آسیاب پیدا شد پلیس آغاز شده مشکوک قتل است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن