در جنوب غربی راه آهن inducts دسته ای از 164 زنان زیر بازرسان

نوشته شده توسط رالف الکس Arakal | بنگلور | منتشرشده: ژوئیه 24 سال 2020 6:56:58 pm 26 ساله Namrata Ang

توسط NEWSMINERAL در 3 مرداد 1399
نوشته شده توسط رالف الکس Arakal | بنگلور | منتشرشده: ژوئیه 24 سال 2020 6:56:58 pm
South Western Railway, South Western Railway women Sub Inspectors, South Western Railway women SI, women sub inspectors South Western Railway, India news, Indian Express 26 ساله Namrata Angadi از کارناتاکا را Dharwad برداشت شد فرمانده جوخه برای عبور از رژه در حیدرآباد. (اکسپرس عکس)

در ابتدا پس از تشکیل آن در سال 2003 در جنوب غربی راه آهن (SWR) در جمعه القاء آن دسته اول از 164 زنان sub-بازرسان (SIs) برای حفاظت راه آهن نیروی (RPF). در حالی که هفت نفر از کل زنان SIs — که گذشت از نیازها مرکز آموزش در اولياء علی حیدرآباد — شده با SWR آنها به زودی به اتهام تامین امنیت برای مسافران راه آهن اموال و راه آهن محل.

نیروی بیشتر خواهد بود مسئول برای ارائه مراقبت های ویژه به زنان و کودکان نیز هست.

با توجه به بیانیه صادر شده توسط SWR های دانشجویان تحت آموزش دقیق برای یک دوره نه ماه در حیدرآباد. "آموزش کلاس درس در آیین دادرسی کیفری (CrPc), هندی, شواهد, عمل, RP (تا) قانون و راه آهن عمل می کنند و به طور کلی کار از راه آهن و غیره. ارائه شد. آموزش در فضای باز شامل پیراهن دریل, سلاح, آموزش, یوگا, هنرهای رزمی و.... از 4 ساعت در روز به عنوان نخست جزء کردند."

در میان تازه القاء افسران است Dharwad ساکن Namrata Angadi شده است که مشتاق پیرو عملیات امداد و نجات انجام شده توسط RPF برای نجات کودکان فراری و کسانی که پیشگیری از زنان و کودک-قاچاق.

South Western Railway, South Western Railway women Sub Inspectors, South Western Railway women SI, women sub inspectors South Western Railway, India news, Indian Express در میان کسانی که القاء شامل 26 ساله مهندسی فارغ التحصیل Namrata Angadi. (اکسپرس عکس)

مهندسی فارغ التحصیل 26 ساله Angadi گفت: Indianexpress.com که او با الهام از یک بمبئی مستقر در پلیس داستان.

"همانطور که من ساخته شده علاقه من در این زمینه کار اجتماعی من شده است خواندن و تلاش برای درک اینکه چگونه مسائل مانند قاچاق و آدم ربایی در ما اتفاق می افتد معمولا شلوغ و ایستگاه های راه آهن. Rekha Misra یک RPF سی بود که اعتبار برای نجات 434 کودکان همواره نقش من مدل," او گفت:.

او اضافه کرد که او استفاده می شود به رعایت پدرش Ulavi Basappa Angadi — بازنشسته زنان و کودک توسعه پروژه افسر — که سخت کار می کرد برای جلوگیری از تجارب نامطلوب به آسیب پذیر است.

"حق را از دوران کودکی من, ما تا به حال سالم و در عمق بحث در مسائلی که من فکر می کنم تا یک اثر در افکار من و آرمان" Angadi گفت.

حرفه ای, والیبال, بازیکن و Bharatanatyam رقصنده Angadi اعتبارات مادرش — Premalatha Angadi — برای ارائه خود حمایت معنوی به تعقیب رویاهای خود.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب