Nystrom وارد تعطیلات آخر هفته به عنوان مورد علاقه برای 8 منطقه DFL نامزدی

"من همیشه می گفت من معتقدم که ما باید واقعا پشتیبانی قوی اما من نمی یک نماینده برای اعطا" Nystrom گفت. "هر نما

توسط NEWSMINERAL در 3 خرداد 1399

"من همیشه می گفت من معتقدم که ما باید واقعا پشتیبانی قوی اما من نمی یک نماینده برای اعطا" Nystrom گفت. "هر نماینده حیاتی برای رای دادن به ما."

Quinn Nystrom (contributed photo)

کوین Nystrom (عکس کمک)

Nystrom, Gaylene Spolarich و سورن سورنسن در حال رقابت برای دموکراتیک-کشاورز-کارگر نامزدی و راست را در وقت Rep. پیت Stauber R-هرمانتاوون.

سنتی 8 منطقه DFL کنوانسیون به تعویق افتاد با توجه به COVID-19 احتیاط حرکت همه نماینده رای گیری به پست الکترونیکی یا ایمیل است. نتایج اعلام خواهد شد بین 6-7 بعد از ظهر یکشنبه طی چه در صورتحساب یا لیست به عنوان یک "مجازی جشن" اجتماعی کنفرانس سایت زوم.

سناتور. تینا Smith, وزیر امور خارجه, Steve سیمون و DFL کن صندلی مارتین انتظار می رود به آدرس مجازی مخاطبان است.

Nystrom از باکستر, مینه سوتا یک زمان طولانی به دیابت مدافع که جمع آوری کمک های مردمی در طول مبارزات انتخاباتی به مراتب پیشی گرفته او رقابت است. او وارد آوریل با $102,988 در پول نقد در دست. نه از مخالفان او موفق شده بود حتی کسری از که نه نامزد پرورش به اندازه کافی خود را به فایل کمپین درآمد در طول سه ماهه اول سال 2020 است.

آنلاین ماهیت این کمپین در طول همه گیر شده است "چیزی برای شکایت در مورد" Nystrom گفت.

"ما مطرح شده بیشتر پول در ماه آوریل از ما بود در ژانویه و فوریه در ترکیب" Nystrom گفت: در این هفته. "دو هفته پیش ما تا به حال ما دومین هفته از جمع آوری کمک های مالی. ما شاهد یک افزایش بزرگ در داوطلبان ثبت نام."

Nystrom کاهش یافته است برای به اشتراک گذاشتن آخرین ارقام مالی.

دو سال پیش دموکرات ها در منطقه 8 و در رفت و آمد خود را به کنوانسیون تضاد و عدم یکی شدن در اطراف یک نامزد. آن زمان شلوغ اوت اولیه برای جو Radinovich به ظهور. این بار می خواهم به تعجب اگر رقبا قادر به جلوگیری از Nystrom از نامزدی.

هر نامزد مشترک 2 دقیقه آماده ویدئوها برای نمایندگان در صدر رای گیری.

"من در زمان طولانی فعال و سازمان در سراسر, حقوق بشر, عدالت اقتصادی و مسائل زیست محیطی" سورنسن از برینرد گفت: در ویدئویی خود را.

Soren Sorensen

سورن سورنسن

Spolarich عضو داکوتای شمالی لاک پشت کوه گروه از Chippewa سرخپوستان و 40 سال ساکن Aitkin County است.

"من 25 سال تجربه در محلی و قبیله ای دولت," او گفت: نمایندگان. "من تنها کسی قادر به پرکردن این نوع شکاف ها تجربه ما در 8 منطقه است."

Gaylene Spolarich

Gaylene Spolarich

Nystrom گفت او شده است در تماس با نمایندگان و جمع آوری تا داوطلبان به عنوان او می سازد یک کمپین با هدف مصرف در Stauber که کمپین های ویژه تقریبا $850,000 در پول نقد در دست ورود به ماه آوریل است.

"مردم واقعا دیدن که انتخابات باید عواقب" Nystrom گفت. "هر آنچه که بخش کوچکی از آنها می توانید انجام دهید برای درگیر می شود و دیدن این انتخابات به راه آنها باور دارند که جهان را به مکانی بهتر آنها خواهد شد. و این که واقعا الهام بخش من به عنوان یک نامزد. شما نیاز به تعداد زیادی از مردم برای دریافت بسیار هیجان زده و انرژی اگر شما در حال رفتن به ضرب و شتم یک وقت."

Nystrom امیدوار به ظهور از آخر هفته با نامزدی در دست و یک حزب واحد و یکپارچه پشت سر او.

"ما می خواهید را به نفع خود حمایت, و هر چیزی که ما می توانیم به بیرون آمدن ایران," او گفت:. "ما شاهد آنچه اتفاق افتاده است در سال 2018 است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب