مارک مارکز مشتاق به اجازه دهید آن را پاره

حاکم موتو جی پی مارک مارکز قهرمان می برد سه برتر کلاس برنده و هرگز به پایان رسید را از تریبون خود را در هفت با

توسط NEWSMINERAL در 25 تیر 1399

حاکم موتو جی پی مارک مارکز قهرمان می برد سه برتر کلاس برنده و هرگز به پایان رسید را از تریبون خود را در هفت بازدیدکننده داشته است قبلی در جرز مدار اهل اسپانیا است.

او همه را به اتحاد دوباره با رپسول هوندا و سوار هوندا RCV213 پس از پایان مثبت به تست در قطر در جایزه بزرگ اسپانیا دور دوم موکول 2020 فصل آخر این هفته. دور سوم نیز برنامه ریزی شده در جرز یک هفته بعد.

برای برادر خود و دفاع از Moto2 قهرمان الکس مارکز صبر کنید برای رفتن به مسابقه به نظر می رسید حتی دیگر به عنوان او مجبور شده است برای به تاخیر انداختن خود را برتر کلاس اولین. اولین پیش فصل با رپسول هوندا را دیدم او را در پست قابل توجه بار در طول Sepang آزمون پیشرفت مداوم در حالی که در قطر.

ویژه کلاه

هر دو سواران را می پوشند ویژه کلاه های اختصاص داده شده به کسانی که braved این بیماری همه گیر به اطمینان حاصل شود همه به دنبال دستورالعمل های جدید و کمک به محدود کردن گسترش یافته است.

"من می خواهم برای تشکر از هر کسی که کمک کرده است و سخت کار می کرد در طول این زمان های عجیب و غریب. در حال حاضر آن را به نوبه خود ما را به بازگشت به کار برای قرار دادن در یک نمایش بزرگ و سرگرم همه در سراسر جهان — به آنها برخی از هیجان و استراحت در این زمان دشوار است" گفت: Marc.

"جرز یک مدار من به خوبی می دانم. ما نیاز به انطباق با نحوه کار ما به ماندن بگیرید امن و سالم اما من واقعا هیجان زده برای دیدن این تیم دوباره و لذت بردن از سوار هوندا" مارک اضافه شده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب