وفاداری من به کنگره ایدئولوژی نیست هر فردی: Sanjay Jha

توسط: PTI | بمبئی | منتشرشده: ژوئیه 15 سال 2020 12:47:42 pm کارآفرین-تبدیل-سیاستمدار نیز گفت که ادامه

توسط NEWSMINERAL در 25 تیر 1399
توسط: PTI | بمبئی | منتشرشده: ژوئیه 15 سال 2020 12:47:42 pm
sanjay jha article, sanjay jha congress spokesperson, congress spokespersons, sanjay jha article on congress کارآفرین-تبدیل-سیاستمدار نیز گفت که ادامه خواهد داد به افزایش مسائلی که اساسی برای احیای حزب خود و افزود که مبارزه تازه شروع شده است.

Sanjay Jha, که شده است به حالت تعلیق در کنگره ضد فعالیت های حزب در روز چهارشنبه گفت که او وفادار به حزب ایدئولوژی اما خود را "وفاداری است که به هر فرد و یا خانواده است.

Jha است که انتقادی از راه کنگره به کار گرفته مسائل مربوط شورشی رهبر حزب Sachin خلبان گفت که او می ماند یک گاندی-Nehruvian آرمانگرا است که اضمحلال نژاد در کنگره است.

کارآفرین-تبدیل-سیاستمدار نیز گفت که ادامه خواهد داد به افزایش مسائلی که اساسی برای احیای حزب خود و افزود که مبارزه تازه شروع شده است.

نظرات خود را یک روز پس از ماهاراشترا کنگره رئیس Balasaheb Thorat در بیانیه ای گفت: Jha متوقف شده است از این حزب با اثر فوری برای ضد فعالیت های حزب و نقض نظم و انضباط".

جها در یک توییت در روز چهارشنبه گفت: من وفاداری به کنگره ایدئولوژی. من وفاداری است که به هر فرد و یا خانواده است. من باقی می ماند گاندی-Nehruvian آرمانگرا (محو نژاد در کنگره). من ادامه خواهد داد به افزایش مسائل که در حال اساسی به تجدید حیات حزب من. نبرد تازه آغاز شده است."

در واکنش به تعلیق خود را Jha روز سه شنبه تعجب آنچه که "ضد فعالیت های حزب" او زیاده روی در به دعوت از کنگره است.

او کاهش یافته است به عنوان تمام هند کنگره کمیته (AICC) سخنگوی ماه گذشته پس از او نوشت: یک روزنامه مقاله انتقادی از حزب.

او نیز با انتقاد از راه کنگره به کار گرفته شده مسائل مربوط به شورشی رهبر حزب Sachin خلبان بود که در روز سه شنبه اخراج به عنوان راجستان معاون وزیر و حزب دولت واحد جمهور.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن