وادودارا: 4-yr-پسر می میرد پس از مادر 'جهش' به رودخانه با او

توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | منتشر شده در تاریخ: 17 ژوئن 2020 5:58:11 am تحقیقات پلیس نشان د

توسط NEWSMINERAL در 28 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | منتشر شده در تاریخ: 17 ژوئن 2020 5:58:11 am
infant death, Mother jumps into river, Vadodara news, Gujarat news, Indian express news تحقیقات پلیس نشان داد که زن مواجه شد مسائل در ازدواج خود را. (بازنمودی)

23 سال از وادودارا گفته شروع به پریدن کرد به Mahisagar رودخانه همراه با او چهار سال بیش از "مسائل زناشویی". این زن را نجات دادند محلی شناگران در حالی که کودک درگذشت. او تحت درمان و رزرو شده است تحت اتهام قتل.

به گفته پلیس این زن را به اطلاع خانواده اش در صبح روز دوشنبه که او تا به حال به دیدار با دکتر در Jambughoda و سمت چپ صفحه اصلی با پسرش. هنگامی که او بازگشت تا شب خانواده او سعی در تماس با او, اما او تلفن شد و از رسیدن به. هنگامی که آنها سعی تماس با پدرش زندگی می کند که در Jambughoda خود گوشی خاموش بود او برادر در قانون اظهار داشت: در شکایت خود. شوهر او سپس بر این باور بودند که او باید به پدر و مادر خود را' خانه, پلیس گفت:.

صبح روز سه شنبه آنها مطلع شدند که او تا به حال اقدام به خودکشی همراه با پسرش. "بعد از او شروع به پریدن از روی پل او شروع به گریه برای کمک. چند ماهیگیران و مردم محلی او را دیدم و با عجله برای کمک به او. آنها می تواند او را نجات دهد اما نمی تواند پیدا کردن کودک است. یک تیم از Vasad ایستگاه پلیس و آتش نشانی یافت می شود بدن کودک پس از یک ساعت-جستجوی طولانی. او در حال حاضر تحت درمان او به عنوان آسیب های پایدار" گفت: بررسی افسر Jashpal Parmar.

تحقیقات پلیس نشان داد که زن مواجه شد مسائل در ازدواج خود را. "وجود مشکلات مالی برای خانواده طوری که شده است را رد کرد. ما آموخته اند که نگاه به مسائل با شوهرش و در قوانین. آنها در یک زندگی مشترک خانواده است. دقیق ماشه است که هنوز هم در دست بررسی" Parmar اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب