پاکستان احضار هندی, دیپلمات بیش اخراج 2 کمیسیون عالی مقامات جاسوسی اتهام

توسط: PTI | اسلام آباد | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 12:33:39 pm پاکستان روز دوشنبه احضار یک مقا

توسط NEWSMINERAL در 12 خرداد 1399
توسط: PTI | اسلام آباد | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 12:33:39 pm
Pak summons Indian diplomat over expulsion of 2 High Commission officials on espionage charges پاکستان روز دوشنبه احضار یک مقام ارشد هندی دیپلمات به ثبت نام قوی در اعتراض به هند تصمیم به اخراج دو مقام از آن کمیسیون عالی در دهلی نو به اتهام جاسوسی است. (عکس)

پاکستان روز دوشنبه احضار یک مقام ارشد هندی دیپلمات به ثبت نام قوی در اعتراض به هند تصمیم به اخراج دو مقام از آن کمیسیون عالی در دهلی نو به اتهام جاسوسی است.

هند روز یکشنبه اعلام کرد دو مقامات پاکستان کمیسیون عالی به عنوان "شخص غیر lgrata" به اتهام جاسوسی و دستور داد آنها را به ترک این کشور در عرض 24 ساعت به وزارت امور خارجی (ع) گفت.

دو مقامات عابد حسین و محمد طاهر بودند توسط پلیس دهلی در حالی که آنها به دست آوردن اطلاعات حساس مربوط به هند تاسیسات امنیتی از یک ملی هند در ازای پول, منابع رسمی گفت: در دهلی نو.

"دولت اعلام کرده است هر دو این مقامات شخص غیر قابل قبول برای غرقه شدن در فعالیت های ناسازگار با وضعیت خود را به عنوان اعضای یک ماموریت دیپلماتیک و خواسته آنها را به ترک این کشور ظرف 24 چهار ساعت" MEA در بیانیه ای گفت.

پاکستان خارجه (FO) گفت: در اوایل روز دوشنبه که هند کاردار احضار شد برای یک "قوی رفتار" انتقال پاکستان در محکومیت تصمیم به اعلام دو مقامات کمیسیون عالی پاکستان در دهلی نو شخص غیر قابل قبول و رد همه "بی اساس" اتهامات علیه آنها.

پاکستان نیز منتقل که هندی اکشن در "نقض آشکار" کنوانسیون وین در روابط دیپلماتیک و دیپلماتیک هنجارهای FO گفت.

زودتر امور خارجه پاکستان گفت که دو نفر از اعضای کمیسیون عالی پاکستان در دهلی نو برداشته شد توسط مقامات هند در مه 31 در "نادرست و بی اساس اتهامات".

آن گفت این اقدام "وضوح" در کاهش دیپلماتیک فضا برای این کار از کمیسیون عالی پاکستان در دهلی نو.

"پاکستان به شدت رد بی اساس هندی اتهامات و تحکیم هندی اکشن است که در نقض آشکار کنوانسیون وین در روابط دیپلماتیک و همچنین هنجارهای دیپلماتیک رفتار به خصوص در حال حاضر vitiated جو" آن را گفت.

این دو مقام بودند منتشر شد در کمیسیون مداخله آن گفت.

مقامات در حال کار در ویزا بخش از پاکستان کمیسیون عالی اعتراف در طول بازجویی که آنها مشغول به کار برای آژانس جاسوسی پاکستان ISI منابع رسمی در دهلی نو گفت.

این اقدام تنبیهی علیه دو مقام آمد در میان ساییده شده روابط بین دو کشور بیش از ساماندهی جامو و کشمیر توسط هند.

پاکستان در حال کاهش روابط دیپلماتیک با اخراج هندی کمیساریای عالی در اسلام آباد پس هند تصمیم به خروج از وضعیت خاص جامو و کشمیر و bifurcate دولت به دو سرزمین های اتحادیه در ماه اوت سال گذشته است.

پاکستان و هند تقریبا در آستانه جنگ در سال 2019 پس از پولوما حمله تروریستی در 14 فوریه که به کشته شدن ده ها تن از CRPF سربازان و درخواست هند برای انجام حملات هوایی در اردوگاه های تروریستی در پاکستان است.

در فوریه 26, هندی, جت های جنگنده وارد عمیق در داخل پاکستان و بمباران JeM اردوگاه های تروریستی در Balakot. این برای اولین بار است که هند جت وارد شده در داخل پاکستان به رها کردن بمب پس از سال 1971 جنگ. حمله هوایی شد و پس از یک مبارزه هوایی بین نیروهای هوایی دو کشور در 27 فوریه و در زمانی که پاکستان جت به هند وارد شدند.

MEA گفت: اعتراض شدید تسلیم شد و با این شارژ de امور پاکستان کمیسیون عالی بر فعالیت های آن دو در مقابل مقامات امنیت ملی هند.

این منابع گفت: این دو مقام شد توزیع بیش هندی پول و آی فون برای ارائه آنها را به اسناد حساس.

آنها در ابتدا ادعا کرد که آنها از اتباع هند و حتی تولید جعلی Aadhaar کارت, منابع گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن