تصاویر ماهواره ای نشان می دهد چینی فعالیت در هند مرزی هیمالیا قبل از برخورد

توسط: رویترز | دهلی نو | به روز شده: 19 ژوئن 2020 6:19:06 pm یک تصویر ماهواره ای نشان ممکن است باقی

توسط NEWSMINERAL در 30 خرداد 1399
توسط: رویترز | دهلی نو | به روز شده: 19 ژوئن 2020 6:19:06 pm
یک تصویر ماهواره ای نشان ممکن است باقی مانده در منطقه است. تصویر: سیاره آزمایشگاه از طریق رادیو فردا.

توسط Simon Scarr و Sanjeev Miglani

در روزهای منتهی به خشن ترین مرز درگیری میان هند و چین در دهه گذشته چین در آورده قطعات ماشین آلات برش یک دنباله به یک کوهستان هیمالیا و ممکن است حتی dammed رودخانه تصاویر ماهواره ای نشان می دهد.

جنگ باعث شد یک ردیف بیش از دو نفر در چادر و مشاهده برج است که هند گفت: تا به حال ساخته شده است در کنار آن از خط کنترل واقعی (LAC) منابع دولت در دهلی نو و در سمت هند از مرز در منطقه لاداخ گفت.

برخورد جدی بود پس از سال 1967. از آنجا که ممکن است سربازان مواجه شده اند در مرز هند که در آن می گوید سربازان در حال نفوذ و راه اندازی سازه های موقت. رویارویی تبدیل به یک نزاع و جدال مرگبار در روز دوشنبه.

چین به دنبال به راست یک "ساختار" در Galwan دره در هند در کنار لاک حتی پس از مقامات نظامی توافق کرده که در 6 ژوئن به د-تشدید وزیر خارجه S Jaishankar گفت: چین دیپلمات ارشد وانگ یی در یک تماس تلفنی در روز چهارشنبه وزارت امور خارجی گفت. آن را بلافاصله روشن نیست به چه ساختار او اشاره شد.

مشکل به وجود آمد که یک گشت بازدید از منطقه ای در نزدیکی خط الراس به منظور بررسی چینی ادعا که نیروهای خود نقل مکان کرده بود از لاک دو دولت منابع آگاه از وضعیت نظامی گفت.

چینی ها سربازان تا به حال رقیق و در سمت چپ در پشت دو چادر و کوچک مشاهده پست. هندی, پارتی, تخریب برج و سوخته چادر منابع گفت.

این تصویر ماهواره ای نشان می دهد که ممکن است باقی مانده از مشاهده پست های صبح روز سه شنبه در یک خط الراس هند در کنار لاک. وجود چنین ساختار در تصویر گرفته شده از یک هفته قبل است.

اما هند واکنش وادار میکند. یک گروه بزرگی از سربازان وارد و مواجه هند نیروهای نظامی به رهبری سرهنگ Santosh ببو. آنها به آرامی مسلح در خط با قوانین نامزدی در لاک یکی از این منابع گفت.

مسیر رویارویی

تصاویر, شات در روز سه شنبه یک روز پس از سربازان درگیر در دست به مبارزه با دست در انجماد Galwan دره نشان می دهد افزایش در فعالیت از یک هفته قبل است.

یک ترکیب تصویر نشان می دهد که جنبش بین ماه های ژوئن 9 و 16 ژوئن. تصویر: سیاره آزمایشگاه از طریق رادیو فردا.

اینجا کلیک کنید برای نسخه بزرگتر از تصویر

ماهواره ای, تصاویر گرفته شده توسط زمین-تصویربرداری شرکت سیاره آزمایشگاه و به دست آمده توسط رویترز نشان می دهد نشانه هایی از تغییر چشم انداز دره از طریق گسترش آهنگ های حرکت زمین و ساخت گذرگاه رودخانه, یک کارشناس گفت.

این تصاویر نشان می دهد ماشین آلات در طول طاس کوه و در Galwan رودخانه.

"نگاه کردن به آن در سیاره به نظر می رسد مانند چین است که ساخت جاده در دره و احتمالا وجابجا رودخانه" جفری لوئیس مدیر, شرق آسیا منع گسترش برنامه در کالیفرنیا Middlebury موسسه مطالعات بین المللی.

"وجود دارد یک تن از وسایل نقلیه در هر دو طرف (از لاک) – اگر چه به نظر می رسد بسیار بیشتر در طرف چینی. من تعداد 30-40 هندی, وسایل نقلیه و بیش از 100 خودرو در چين."

ایسنا شمارش و مشخص شده تمام سازه های وسایل نقلیه و تجهیزات است که قابل مشاهده در این تصویر از تاریخ 16 ژوئن.

کاروان حرکت در دره در امتداد لاک. تصویر: ایسنا

محصول زیر ساخت کامیون در امتداد سواحل رودخانه دورتر از لاک. اما آن را نیز به نظر می رسد مانند برخی از چادر حذف شده اند پس از ژوئن 9 تصویر.

ساخت کامیون در امتداد سواحل رودخانه دورتر از لاک. تصویر: سیاره آزمایشگاه از طریق رادیو فردا

چینی, سخنگوی وزارت امور خارجه ژائو Lijian گفت که او بی اطلاع از جزئیات بر روی زمین اما تصریح کرد که ارتش هند عبور کرده و به قلمرو چین در مکان های مختلف در روزهای اخیر و که آنها باید برداشت.

این 4,056-متر (2,520 مایل) مرز بین هند و چین اجرا می شود از طریق یخچال های طبیعی و برف و بیابان و رودخانه ها در غرب به انبوه و کوه های جنگلی در شرق.

این Galwan ولی یک خشک, نامهربان منطقه که در آن برخی از سربازان مستقر بر روی شیب پشته. آن در نظر گرفته شده است که منجر به عکاسی چانه.

هند و چین را نه رد و بدل تیراندازی در مرز از سال 1967 با وجود گاه به گاه شعله ور شدن یو پی اس. سربازان تحت دستورالعمل برای نگه داشتن تفنگ خود را پرتاب شده در پشت خود را.

هنوز روشن نیست که چه اتفاقی افتاد بعد از چینی ها سربازان وارد شده اما دو طرف به زودی برخورد با چینی با استفاده از میله آهن و باطوم با خوشه یکی از منابع گفت.

سرهنگ ببو یکی از 20 قربانیان آنها گفت. بیشتر هندی سربازان بود با عجله در و رویارویی تبدیل به یک ساعت طولانی و جدال در نهایت مربوط به 900 سربازان این منبع گفت. هنوز هیچ عکس از کار اخراج شدند در هر دو طرف.

چینی, سخنگوی وزارت امور خارجه ژائو رد هند نسخه ای از وقایع است. "حقوق و اشتباهات از این حادثه بسیار روشن است. مسئولیت نمی کند دروغ با چین است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن