Dope-پاک Sanjita Chanu در نهایت به آرجونا جایزه 2018

پاک از پیش بینی لکه دار کردن دو زمان بازی های کشورهای مشترک المنافع طلا-وزنه بردار برنده Sanjita Chanu خواهد

توسط NEWSMINERAL در 5 تیر 1399

پاک از پیش بینی لکه دار کردن دو زمان بازی های کشورهای مشترک المنافع طلا-وزنه بردار برنده Sanjita Chanu خواهد شد و در نهایت آرزو Arjuna جایزه است که در خود نگه دارد پس از سال 2018 است.

ورزشی وزارت منبع تایید کرد که Chanu خواهد بود اعطا با آرجونا جایزه به عنوان هر یک 2018 دادگاه عالی دهلی نو شد که کارگردانی کمیته انتخاب به نظر او و در حفظ و تصمیم گیری در پوشش مهر و موم برای فاش شود تنها اگر او تبرئه از اتهامات دوپینگ.

"Sanjita (Chanu) است تبرئه از تمامی اتهامات دوپینگ توسط فدراسیون بین المللی بنابراین ما باید به رعایت دادگاه عالی دهلی سفارش و نظر او را برای Arjuna جایزه" وزارت گفت که PTI.

پس از او نادیده گرفته شد برای سال 2017 Arjuna جوایز Chanu تا به حال ثبت یک حکم دادخواست قبل از دادگاه عالی دهلی به چالش کشیدن این تصمیم به حذف او از لیست کسانی که توصیه می شود برای آرزو افتخار.

در طول تعلیق مورد او آزمایش مثبت برای یک ماده ممنوع در مارس سال 2018 است.

اما دادگاه عالی در آن سفارش در ماه اوت که در سال به کارگردانی کمیته به نظر او برای این جایزه و نگه داشتن آن تصمیم گیری در پوشش مهر و موم در انتظار یک تصمیم در مورد درخواست تجدید نظر او در برابر پیش بینی اتهامات عنوان شده علیه.

بین المللی وزنه برداری فدراسیون (BIRD) کاهش یافته دوپینگ اتهام Chanu به دلیل "غیر conformities" در دست زدن به او را نمونه ماه گذشته.

این Manipuri قصد دارد به دنبال جبران خسارت از BIRD برای "تروما" او تحمل کرده است. The BIRD پاک او بر اساس یک توصیه از سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ (WADA) پس از آن ملی فدراسیون در نامه ای به وزارت ورزش مطابق با حکم دادگاه.

هندی وزنه برداری فدراسیون دبیر همچنین تایید کرد که توسعه به PTI.

"آن را تایید Sanjita خواهد او را تا سال 2018 Arjuna جایزه گفت:" بدون وارد شدن به جزئیات.

این مرد 26 ساله در حال بازگشت به عقب مدال طلا در 2014 و 2018 بازی های کشورهای مشترک المنافع در 48kg و 53kg دسته ها بود.

او تا به حال نیز اعمال می شود برای به رسمیت شناختن در سال 2016 و 2017 اما نادیده گرفته شد در هر دو موارد است.

Chanu که نگهداری او مرتکب دوپینگ تخلف اطلاع داده شد که در مورد حکم نهایی از BIRD از طریق ایمیل امضا شده توسط, جهان, بدن, مشاور حقوقی Lilla Sagi.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن