MHA پرچم بنگال را Covid-19 پاسخ: نرخ پایین تست, بالاترین نرخ مرگ و میر

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 6 مه سال 2020 9:42:23 pm این مرکز تا به حال تشکیل IMC

توسط NEWSMINERAL در 17 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 6 مه سال 2020 9:42:23 pm
west bengal imct, central teams west bengal coronavirus, west bengal coronavirus cases, covid 19 west bengal govt, mha centre west bengal, trinamool congress این مرکز تا به حال تشکیل IMCTs به سفر به برخی مناطق در دولت برای بررسی آمادگی در برابر رمان coronavirus

تعداد رمان coronavirus موارد در بنگال غربی هستند که با یک "نرخ بسیار پایین تست" و "بالاترین نرخ مرگ و میر" در کشور این مرکز گفت: در یک داغدار مشاهده جمعه.

در دو صفحه نامه به غرب بنگال دبیر کل Rajiva سینها, Union, صفحه اصلی, وزیر آجی Bhalla گفت: اجرای سختگیرانه تر از مستند لازم بود و مشکلات بوجود آمده به دلیل طرد از متخصصان بهداشت و درمان و کمبود امکانات قرنطینه در دولت است.

"پاسخ به COVID-19 در ایالت بنگال غربی است که با یک نرخ بسیار پایین تست نسبت به جمعیت بسیار بالا در اواخر مرگ و میر از 13.2 درصد برای دولت تا کنون بالاترین برای هر دولت" سینها گفت: در این نامه است.

دنبال Coronavirus هند آخرین به روز رسانی

دبیر خانه گفت: موارد ازدحام بیش از حد در 'بازار' (بازار) با بهداشت ضعیف حرکت آزاد مردم در اعداد بزرگ بدون ماسک, حمام کردن, افراد, در, رودخانه ها, مردم بازی کریکت و فوتبال جدی سستی در اجرای مستند اقدامات در مهار مناطق پیمودن از rickshaws بدون هیچ گونه محدودیت هستند قبر نقض مستند دستورالعمل و اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای. اینها همه نمونه هایی از فقیر نظارت و اجرای جمعیت-کنترل اقدامات توسط مقامات منطقه, او گفت:.

"دولت همچنین باید اطمینان حاصل شود که کیفیت PPEs و N-95 ماسک مطابق ICMR استانداردها و تجهیزات حفاظت در دسترس است برای پزشکان و کادر پزشکی در غیر COVID بیمارستان نیز" در این نامه به عنوان خوانده شده.

در نقطه دیگر مرکز نیز خواست دولت را به "توجه به رفاه فقیر و مهاجر کارگران مطابق با دستورالعمل دولت و به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد اقدامات انجام شده برای کاهش يابد."

Bhalla نامه آمد و پس از گزارش های ارائه شده توسط دو نفر از وزرا مرکزی تیم (IMCTs) ارسال به دولت به بورس از آمادگی در برابر COVID-19 همه گیر در دولت است.

مرکزی تیم که بازدید کلکته هوره و برخی مناطق دیگر در غرب بنگال در گزارش خود گفت که این ایالت دارای بالاترین نرخ مرگ و میر در میان Covid-19 بیماران در کشور و متهم آن را از پایین تست نظارتی ضعیف و اختلاف در گزارش موارد است.

با, West Bengal تغییر پروتکل از تاریخ 30 آوریل به منعکس کننده تمام Covid-19 بيمار در آمار روزانه مرگ و گواهی IMCT در ستایش این نیز اما پرچم عدم همکاری دولت و بوروکراسی و خواست دولت به پیشنهادات خود را در "روح حق".

این مرکز تا به حال تشکیل 10 IMCTs به سفر به برخی مناطق در کشورهایی مانند West Bengal, Rajasthan, Maharashtra, Telangana, Tamil Nadu, Gujarat, و, Madhya Pradesh. تیم — که مرکز گفت: تا به حال تشکیل شود به دلیل وجود دارد "روال نقض مستند دستورالعمل" در این کشورها شد و قرار را بر روی نقطه ای در ارزیابی از وضعیت نشان می دهد جبران و ارسال گزارش به مرکز.

بنگال غربی بود به نام حرکت "در برابر روح فدرالیسم" با چند نمونه از ارز از کلمات بین مرکز و دولت بیش از آن. وزیر Mamata بانرجی متهم IMCT از تماس امور خارجه افسران "یکسره" مانع تلاش در برابر Covid-19.

پیش از آن در روز MHA همچنین نوشت: به دولت که خود را "یک جانبه تصمیم گیری" و نه اجازه می دهد حرکت کامیون کالا از طریق هند و بنگلادش مرز بود jeopardising هند تعهدات بین المللی به کشور همسایه. آن نیز گفت: دولت بود که آن را نقض MHA دستورالعمل ها است که باید به وضوح اعلام کرد که جنبش کالا از کامیون متوقف نمی شود.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب