علاج بیمار Karnatataka اسقف 4 نوزادان در میان 340 ترک حیدرآباد در جدولها پرواز

توسط: PTI | ژوهانسبورگ | منتشر شده در تاریخ: 22 ژوئن 2020 10:14:49 am مسافران بودند در شناور خلق و خ

توسط NEWSMINERAL در 2 تیر 1399
توسط: PTI | ژوهانسبورگ | منتشر شده در تاریخ: 22 ژوئن 2020 10:14:49 am
Terminally-ill K'tk bishop, 4 infants among 340 leave for Hyderabad in charted flight مسافران بودند در شناور خلق و خوی.

علاج-بیمار اسقف از کارناتاکا اینجا گیر میان COVID-19 مستند و اشتیاق به بازگشت به خانه بود که در میان 336 مسافر و چهار نوزاد که به سمت چپ برای هند در یک فلوچارت اتیوپی صدای پرواز خطوط هوایی در روز یکشنبه.

مسافران همچنین شامل هشت عضو گروه مسیحی از گوا بازدید از آفریقای جنوبی در یک مذهبی سمینار اما پس از فرود در زندان و دیگری 15-عضو گروه Hakki Pikki قبیله سنتی شفا روغن سازان از کارناتاکا.

تقریبا همه مسافران بودند از ایالت های جنوبی با حدود نیمی از آنها از حیدرآباد به تنهایی و گفت: Anju Ranjan, سرکنسول در ژوهانسبورگ که هماهنگ و مرتب برای رشته سرخپوستان به پرواز بازگشت به Telangana سرمایه از طریق آدیس آبابا.

Ranjan مرتب بازگشت از سرخپوستان با کمک از Satguru سفر و هند, باشگاه, یک گروه از مهاجران که انجام خدمات اجتماعی کار در آفریقای جنوبی برای نزدیک به دو دهه در حال حاضر.

در کارناتاکا اسقف مبتلا شده است آخرین مرحله از سرطان کردم و رشته در اینجا در میان این مستند گفت: هند مقامات باشگاه اضافه کردن تنها تمایل خود را به مرگ در میهن خود.

"این گروه از گوا اینجا بود که در یک مذهبی سمینار اما تا به حال فرود در زندان به عنوان آنها قادر به پرداخت هزینه برای اقامت خود را در هتل و پس از اقامت طولانی خود با توجه به COVID-19 مستند" گفت: Ranjan او به عنوان پرچم کردن چندین اتوبوس bedecked با Tricolours.

"سرکنسولگری هند با تلاش های خود را قادر به آنها را منتشر و قرار داده و آنها را در منشور" او اضافه شده است.

یک Hakki Pikki از 40 نفر گیر کرده بود در آفریقای جنوبی عمدتا در ژوهانسبورگ و کیپ تاون برای پنج ماه گذشته بود و هیچ وسیله ای برای سفر به هند گفت: Ranjan.

"هندی کمیسیون عالی و کنسولگری در شهر دوربان کیپ تاون و ژوهانسبورگ با حمایت از جامعه کسب و کار قادر به حمایت از بلیط برای 12 تا از آنها را برای سفر به هند در پرواز چارتر," او گفت:, و اضافه کرد که سه نفر دیگر موفق به خرید بلیط خود را.

"من می خواهم برای تشکر از هند برای ابتکار عمل خود را با یک پرواز اجاره با Satguru سفر; به عنوان به خوبی به عنوان جامعه محلی و دولت آفریقای جنوبی برای کمک در این ماموت وظیفه ارسال این مسافران به حیدرآباد" Ranjan گفت.

مسافران بودند در شناور خلق و خوی. بسیاری از آنها از ذهن نیست و حتی پرداخت تومان 17,000 هر یک برای خود بلیط هوا تقریبا چهار برابر حالت عادی تک بلیط هواپیما بین ژوهانسبورگ و حیدرآباد.

Ashish Sharma از Satguru سفر گفت: آنها تا به حال بسیج برای تماس از Ranjan و این شرکت با ارائه به عنوان بسیاری از حمایت های مالی به عنوان آن می تواند برای شهروندان هند که رشته در آفریقای جنوبی.

هند مقامات باشگاه گفت: بیش از نیمی از مسافران نقطه از حیدرآباد آن را اجباری دوره قرنطینه در هنگام ورود آسان تر از آنچه در آن می شده اند تا به حال آنها فرود آمد در دهلی یا بمبئی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن