دولت به پلیس مینیاپولیس اعتراضات پس از شکست تحقیرآمیز در اول 3 شب

رژیم صهیونیستی. تیم Walz روز جمعه به خبرنگاران گفت که مقامات محلی در هر شهر به نام بر دولت برای کمک به تامین ا

توسط NEWSMINERAL در 9 خرداد 1399

رژیم صهیونیستی. تیم Walz روز جمعه به خبرنگاران گفت که مقامات محلی در هر شهر به نام بر دولت برای کمک به تامین امنیت مینیاپولیس و سنت پل در روز پنج شنبه به عنوان غارتگران شکست را به سرقت برده و از صدها فروشگاه و مجموعه آتش سوزی به ده ها تن از سازه های. او گفت که تیره و تار ارتباطی بین دولت و سازمان های محلی و تاخیر از مسئولان شهرستان خواستار پشتیبان یک "شکست تحقیرآمیز."

Walz گفت: گارد ملی رهبران نبودند نامیده می شود برای کمک به مینیاپولیس پلیس تا زمانی که ماموران پس از تخلیه سوم حوزه به دلیل آن بود تاخت و تاز کردن. قانونگذاران جمهوری خواه در دولت و رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در ساعات اولیه صبح روز جمعه به نام دولت به مرحله.

و آنها انتقاد Walz برای بیان بیشتر عموم آنچه که مقامات مشغول به کار بودند در پشت صحنه.

فرماندار و مینه سوتا گارد ملی آجودان ژنرال جان جنسن گفت: guardsmen و گشت دولت نامیده می شدند به کمک افسران در مینیاپولیس در 12:15 صبح جمعه و در محل در حدود ساعت 3 صبح نبود یک برنامه مشخص و یا بخشنامه که چگونه آنها باید پاسخ دهند در ابتدا جنسن گفت. و در حالی که جنسن آماده به ارسال در guardsmen در طول روز پنج شنبه برای کمک به محلی افسران که تماس نمی آمد تا بعدا.

"ما هرگز چنین ماموریت انتساب. ما هرگز چنین ماموریت توضیحات" جنسن گفت. "من فقط نمی تواند مارس سربازان من به مینیاپولیس و می گویند این چیزی است که جان جنسن معتقد است که ما نیاز به انجام است."

Walz گفت: او با اعتماد به نفس گارد ملی ایالتی گشت اداره منابع طبیعی و دیگر سازمان های محلی قادر خواهد بود برای بازگرداندن نظم به این دو شهر بیش از آخر هفته.

فرماندار گفت که مسئولیت اگر گسترده غارت و آتش سوزی, آتش سوزی در ادامه به تعطیلات آخر هفته و بعد از ظهر روز جمعه گفت: "در نظر گرفتن اقدامات اضافی مانند اعمال مقررات منع رفت و آمد در منطقه جمعه شب برای جلوگیری از اضافی نمیتوانیم اما نمی بلافاصله می گویند آنچه این اقدامات مستلزم.

"ما نمی توانیم به غارت و بی مبالاتی که رفت. ما نمی توانیم آن را از آنجا که ما نمی تواند تابع به عنوان یک جامعه" Walz گفت. "اولویت من در حال حاضر فوری امنیتی به مطمئن شوید که چه اتفاقی افتاده 48 ساعت گذشته اتفاق نمی افتد امشب."

که به لحظات قبل از وزارت امنیت عمومی کمیسر جان هارینگتون بازگشت به خبرنگاران پس از کنفرانس خبری به پایان رسید به اعلام اداره جنایی دلهره گرفته بود یکی از افسران سابق درگیر در این حادثه را بازداشت. درک چوین افسر نشان زانو در Floyd گردن در یک ویدئو ویروسی بود به اتهام سوم-قتل عمد و غيرعمد جمعه.

Hennepin County وکیل Mike Freeman گفت: تحقیقات خود را به درگیری ادامه دارد. چهار افسر پلیس درگیر در صحنه جمعه از کار اخراج شدند سه شنبه ،

Walz و دیگر اعضای کابینه خود را در روز جمعه نیز با اشاره به پتانسیل تنش در آوردن اضافی مأموران اجرای قانون برای نظارت بر تظاهرات که اقدامات یک افسر پلیس موجب خشم خود را از نا امیدی و تروما است. دادستان کل کیت الیسون گفت: معترضان باید دیپلم guardsmen با کار آنها انجام داده ایم کمک به اداره COVID-19 آزمون به جوامع محروم و اتصال آنها به پلیس مینیاپولیس.

"این گروه شما را مرتبط با رفتار غیر منصفانه است اما یک گروه که فقط یک هفته پیش در تلاش بود تا مطمئن شوید که Minnesotans می تواند زنده ماندن" الیسون گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن