Coronavirus هند به روز رسانی ژوئن 14: Remdesivir, نقاهت پلاسما با استفاده از مبتنی بر محدود شواهد موجود می گوید: وزارت بهداشت

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 14 ژوئن 2020 6:48:56 pm پزشکان نمونه های مشکوک به Covid-

توسط NEWSMINERAL در 25 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 14 ژوئن 2020 6:48:56 pm
coronavirus, coronavirus news, india coronavirus, coronavirus news, coronavirus india, coronavirus cases in india, india coronavirus cases, coronavirus latest news, coronavirus update, india coronavirus update, covid 19, covid 19 india, india covid 19, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, corona cases, corona india, latest coronavirus news, coronavirus india news پزشکان نمونه های مشکوک به Covid-19 بیماران برای آزمایشگاه تست در یک دولت راجیو گاندی سوپر بیمارستان در حال انجام در سراسر کشور مستند به جلوگیری از گسترش coronavirus در دهلی نو. (Express Photo By Amit Mehra)

هند Coronavirus آخرین بروز رسانی: یک روز پس از اجازه می دهد که استفاده از داروی ضد ویروسی remdesivir و خارج از برچسب استفاده از توکلیزوماب و نقاهت پلاسما در موارد متوسط از COVID-19 اتحادیه وزارت بهداشت در روز یکشنبه گفت: "استفاده از این روش های درمانی بر اساس محدود شواهد موجود در حال حاضر". وزارت روشن است که remdesivir گنجانده شده است که به عنوان یک "تحقیقاتی درمانی" تنها با هدف محدود اضطراری استفاده زیر برخی از گزارش های خبری در مورد استفاده از مواد مخدر به عنوان بخشی از مدیریت بالینی پروتکل برای COVID-19 و در دسترس بودن آن در کشور است.

پس از یک جلسه نقد و بررسی با دهلی وزیر, Arvind Kejriwal, LG آنیل Baijal و دیگر مقامات در یکشنبه, صفحه اصلی, وزیر Amit Shah دهکدهای به نام یک نشست همه احزاب سیاسی فعال در دهلی نو در روز دوشنبه به بررسی Covid-19 وضعیت در سرمایه های ملی, گزارش PTI. پیش از آن در روز شاه مطمئن مرکز را کمک به سرمایه.

با حدود 12000 جدید موارد Covid عفونت در هند در روز یکشنبه افزایش یافت و به بیش از 3.2 لاخ. مرگ و میر نیز عبور 9000-خوانده شده را علامت. در حالی که بیش از 1.62 لاخ مردم را بهبود وجود دارد نزدیک به 1.5 لاخ فعال موارد در کشور است. ماهاراشترا به تنهایی بیش از 1 لاخ موارد است. هند چهارمین کشور بدترین ضربه توسط coronavirus پس از ایالات متحده, برزیل و روسیه است.

در اینجا تحولات coronavirus در هند:

شاه نقل و انتقالات 4 IAS افسران به دهلی دولت برای کمک به COVID-19 ، 2 بیشتر متصل از مرکز

اتحادیه خانه وزیر Amit Shah روز یکشنبه دستور فوری انتقال چهار IAS افسران به دولت دهلی نو و دلبستگی دو از مرکز به کمک سرمایه های ملی مبارزه با بیماری همه گیر کوروناویروس.

دستور صادر شد در عرض چند ساعت از یک نشست سطح بالا شاه برگزار شد با دهلی معاون فرماندار آنیل Baijal و وزیر Arvind Kejriwal. "@HMOIndia @AmitShah کارگردانی فوری انتقال 4 IAS افسران -Awanish Kumar & Monica Priyadarshini از A&N (Andaman and Nicobar Islands), & Gaurav Singh Rajawat & ویکرام سینگ Mallik از آروناچال پرادش به دهلی نو برای کمک به #GNCTD (دولت National Capital Territory of Delhi) برای مدیریت #COVID19" یک خانه سخنگوی وزارت گفت. شاه نیز به کارگردانی دلبستگی با دولت دهلی نو از دو ارشد IAS افسران — SCL دس و اس اس Yadav — از دولت مرکزی است.

پنجاب: Covid مرگ و میر در یک هفته

Coronavirus مرگ و میر در پنجاب در ماه ژوئن 8-13 هفته شد دو برابر تعداد مرگ و میر در ماه ژوئن 1-7. دولت دیدم 16 مرگ و میر در هفته دوم که فقط دو بار مرگ ثبت شده در هفته اول. مرگ و میر گزارش شده در این هفته شامل 8 ماهه نوزاد از امریتسار چهار بیماران در گروه سنی 71-80 سال, در شش گروه سنی 61-70 سال و در گروه سنی 81-plus دسته. تنها دو جمله مرحوم بودند از: سن بین 41 تا 50 سال, وزارت بهداشت و درمان داده گفت:.

توضیح داد: به همین دلیل است مگالایا درمان هر شهروند به عنوان یک ناقل بدون علامت از Covid-19?

در ژوئن 2, Meghalaya در بخش بهداشت و درمان صادر بهداشتی جدید پروتکل و گفت که دولت در نظر همه به عنوان یک ناقل بدون علامت از رمان کوروناویروس "به طور پیش فرض". منظور استدلال که این بهترین راه برای جلوگیری از تهدید جامعه انتقال با هزاران نفر از مهاجران بازگشت به کشور از مناطق مختلف. "دولت باید به یک رویکرد پیشگیرانه از آماده سازی خود را توسط اقدام به عنوان اگر جامعه انتقال است که در حال حاضر اتفاق می افتد" اظهار داشت ، پشت این اعلام کرد که چهار جانبه طرح است که نشان می دهد نه فقط تست هر کسی که وارد دولت و پس از آن آنها را جدا اما یک مدل روانی که تاکید بر تغییر رفتاری و آموزش.

coronavirus, coronavirus news, india coronavirus, coronavirus news, coronavirus india, coronavirus cases in india, india coronavirus cases, coronavirus latest news, coronavirus update, india coronavirus update, covid 19, covid 19 india, india covid 19, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, corona cases, corona india, latest coronavirus news, coronavirus india news کنار جاده کارواش فروشگاه دیده می شود تمیز کردن یک آمبولانس با صابون ساده و آب در نزدیکی Wadala مونوریل ایستگاه. (اکسپرس عکس گانش Shirsekar)

101-در سال coronavirus بیمار می میرد در ایندور

یک زن 101 ساله بود که در میان قدیمی ترین COVID-19 نفر در این کشور کشته شده در یک بیمارستان خصوصی در Madhya Pradesh را ایندور, شهرستان, بیمارستان, مقامات گفتند. قربانی بود که درد و رنج از مشکلات تنفسی شد و بستری در واحد مراقبت های ویژه از سری اوروبیندو موسسه علوم پزشکی در روز پنج شنبه بیمارستان قفسه سینه سر گروه دکتر راوی Dosi گفت.

"وضعیت او جدی بود پس ما او را از اکسیژن پشتیبانی می کند. ما تلاش سخت اما نمی تواند او را نجات دهد. مرگ او در روز شنبه" دکتر Dosi گفت. جدا از ذات الریه که یک عارضه ناشی از کوروناویروس او نیز مبتلا به اختلال کلیوی و بیماری های قلبی, او گفت:.

coronavirus, coronavirus news, india coronavirus, coronavirus news, coronavirus india, coronavirus cases in india, india coronavirus cases, coronavirus latest news, coronavirus update, india coronavirus update, covid 19, covid 19 india, india covid 19, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, corona cases, corona india, latest coronavirus news, coronavirus india news یک سازمان غیر دولتی توزیع وعده های غذایی در یک حلبی آباد در بمبئی در طول کرونا ویروس همه گیر به شدت زیر قفل پایین. (اکسپرس عکس Pradip Das)

آمیت شاه با برگزاری جلسه با دهلی ال جی سانتی متر

در میان نگرانی از رشد سریع رمان coronavirus موارد, اتحادیه, خانه وزیر آمیت شاه در روز یکشنبه برگزار می شود جلسه ای با معاون فرماندار آنیل Baijal ارشد وزیر Arvind Kejriwal و دیگران به بحث در مورد وضعیت در دهلی نو. در این جلسه می آید در پی افزایش تعداد coronavirus موارد در دهلی نو که در آن شمارش رسیده است که نزدیک به 39,000 موارد و مرگ و میر افزایش یافت و به بیش از 1200.

به غیر از شاه Baijal و Kejriwal, کسانی که در جلسه حضور داشتند عبارتند از: معاون وزیر Manish Sisodia اتحادیه وزیر بهداشت Harsh Vardhan اعضای دولت و مدیریت بحران اقتدار و افسران ارشد از خانه و بهداشت وزارتخانه است.

coronavirus, coronavirus news, india coronavirus, coronavirus news, coronavirus india, coronavirus cases in india, india coronavirus cases, coronavirus latest news, coronavirus update, india coronavirus update, covid 19, covid 19 india, india covid 19, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, corona cases, corona india, latest coronavirus news, coronavirus india news کارکنان پزشکی در PPE کیت کمک می کند تا بیمار (non-Covid) در خارج از بخش اورژانس در سانت Parmanand بیمارستان در دهلی نو. (اکسپرس عکس Praveen Khanna)

هند منجر ابتکار در سازمان ملل متحد برای مقابله با اطلاعات غلط در COVID-19

هند همراه با 12 کشور دیگر به رهبری یک ابتکار عمل با هدف گسترش این واقعیت مبتنی بر محتوا برای مقابله با اطلاعات غلط در coronavirus با بیش از 130 سازمان ملل در حمایت از فراخوان جهانی برای مبارزه با "infodemic" مربوط به COVID-19 بیماری همه گیر.

در ابتکار عمل توسط استرالیا, شیلی, فرانسه, گرجستان, هند, اندونزی, لتونی لبنان, موریس, مکزیک, نروژ, سنگال و آفریقای جنوبی در مجموع 132 عضو تایید منطقهای بیانیه "infodemic" یا دستکاری اطلاعات است.

coronavirus, coronavirus news, india coronavirus, coronavirus news, coronavirus india, coronavirus cases in india, india coronavirus cases, coronavirus latest news, coronavirus update, india coronavirus update, covid 19, covid 19 india, india covid 19, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, corona cases, corona india, latest coronavirus news, coronavirus india news گواتی: کارگران آماده قرنطینه مرکز COVID-19 بيمار در داخل Khanapara دامپزشکی دانشگاه در حال انجام COVID-19 سراسر کشور مستند در Guwahati شنبه 11 ژوئن 2020. (PTI عکس)

اماکن مذهبی مجاز به بازگشایی در بوپال از دوشنبه

این بوپال دولت اجازه داده است اماکن مذهبی خارج COVID-19 مهار مناطق در این منطقه برای بازگشایی از دوشنبه پس از یک فاصله حدود دو و نیم ماه. در دستور صادر شده در شنبه دولت های منطقه گفت: مقامات در اماکن مذهبی نیاز به اطمینان حاصل شود که اجتماعی فاصله دستورالعمل ها را به دنبال دارد و در جای خود قرار داده و همه اقدامات ایمنی.

جانبازان اجازه داده نخواهد شد به بت ها و یا کتاب های مذهبی و وجود خواهد داشت هیچ توزیع 'پراساد' (مذهبی ارائه مواد غذایی) به منظور گفت. مردم نیاز به انجام 'مىكنيد ؟ (وضو قبل از نماز) در خانه های خود را قبل از بازدید از مساجد آن را گفت. مذهبی و آواز و کر تلاوت Gurbani و هر نوع تجمع و یا مذهبی تابع اجازه داده نمی شود به آن گفت.

coronavirus, coronavirus news, india coronavirus, coronavirus news, coronavirus india, coronavirus cases in india, india coronavirus cases, coronavirus latest news, coronavirus update, india coronavirus update, covid 19, covid 19 india, india covid 19, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, corona cases, corona india, latest coronavirus news, coronavirus india news زنان با پوشیدن ماسک پیاده روی در یک منطقه بازار در کهیما پایتخت از شمال شرقی هند state of Nagaland, چهار شنبه, ژوئن 10 سال 2020 است. (AP Photo/Yirmiyan آرتور)

دهلی خانه های سالمندان با داشتن 10 تا 49 تخت اعلام کرد به عنوان COVID امکانات

کوچک و متوسط چند گرايش خانه های سالمندان در این شهرستان با داشتن 10 تا 49 تخت اعلام شده به عنوان "COVID خانه های پرستاری" توسط دولت دهلی نو برای افزایش ظرفیت تخت برای coronavirus بیماران با توجه به دستور رسمی. تنها مستقل و منحصر به فرد چشم مراکز گوش و حلق و مراکز دیالیز مراکز زنان و زایمان در خانه ها و مراکز IVF در حال حاضر معاف منظور صادر شده در روز شنبه گفت:.

"به منظور اجتناب از معاشرت با COVID و غیر COVID بیماران در کوچک و متوسط چند گرايش خانه های سالمندان (10 bedded به 49 bedded) و همچنین به افزایش ظرفیت تخت برای COVID-19 بيمار تمام خانه های پرستاری در NCT دهلی داشتن تخت قدرت 10 تخت یا بیشتر تا 49 تخت اعلام کرد به عنوان COVID خانه های پرستاری ،

coronavirus, coronavirus news, india coronavirus, coronavirus news, coronavirus india, coronavirus cases in india, india coronavirus cases, coronavirus latest news, coronavirus update, india coronavirus update, covid 19, covid 19 india, india covid 19, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, corona cases, corona india, latest coronavirus news, coronavirus india news یک پیر مرد منتظر به باز کردن خود را در فروشگاه های مواد غذایی میان مستند محدودیت در کلکته. (اکسپرس عکس شاشی Ghosh)

12 مردن در غرب بنگال تلفات به 463

دوازده نفر در غرب بنگال تسلیم به COVID-19 روز شنبه در نظر گرفتن مرگ و میر به 463 یک بولتن دولت در بخش بهداشت و درمان گفت. همه از 12 میلادی به دلیل بیماریهای همراه که در آن COVID-19 بود اتفاقی آن اضافه شده است.

پنج نفر از North 24 Parganas, چهار از کلکته دو نفر از South 24 Parganas و یکی از هوره فوت در 24 ساعت گذشته در این بولتن گفت. از جمعه در مجموع 454 تازه موارد COVID-19 گزارش شده از مناطق مختلف دولتی هل دادن تعداد موارد تایید شده در اینجا به 10,698 آن را اعلام کرد.

coronavirus, coronavirus news, india coronavirus, coronavirus news, coronavirus india, coronavirus cases in india, india coronavirus cases, coronavirus latest news, coronavirus update, india coronavirus update, covid 19, covid 19 india, india covid 19, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, corona cases, corona india, latest coronavirus news, coronavirus india news کلکته مقامات پلیس عملیات هواپیماهای بدون سرنشین در Rajabazar یکی از کانون های مناطق به اثری مستند متخلفان در روز پنج شنبه. (اکسپرس عکس/Partha پل)

چرا مگالایا درمان هر شهروند به عنوان یک ناقل بدون علامت از ویروس ؟

در ژوئن 2, Meghalaya در بخش بهداشت و درمان صادر شده جدید بهداشت, پروتکل, گفت که دولت را "به طور پیش فرض" در نظر بگیرید که هر یک ناقل بدون علامت از رمان coronavirus. منظور استدلال که این بهترین راه برای جلوگیری از تهدید جامعه انتقال با هزاران نفر از مهاجران بازگشت به کشور از مناطق مختلف.

"دولت باید به یک رویکرد پیشگیرانه از آماده سازی خود را توسط اقدام به عنوان اگر جامعه انتقال است که در حال حاضر اتفاق می افتد" اظهار داشت ، پشت این اعلام کرد که چهار جانبه طرح است که نشان می دهد نه فقط تست هر کسی که وارد دولت و پس از آن آنها را جدا اما یک مدل روانی که تاکید بر تغییر رفتاری و آموزش ماژول.

"همه گیر منجر به دو نوع ترس: ترس از دست دادن زندگی و ترس از دست دادن معیشت گفت:" مگالایا کمیسیون بهداشت و درمان و دبیر Sampath کومار "همین دلیل است که ما می خواستیم برای ساخت یک سیستم که از طریق آن شما می توانید از خودتان محافظت کنید و انجام امرار معاش خود را در همان زمان — به دلیل اجازه دهید آن صورت شما به سادگی باید به زندگی با Covid."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن