Vizag نشت گاز: دوم نشت کوچک فنی می گوید: MHA

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 8 مه سال 2020 11:05:22 am مردم حمل یک زن تحت تاث

توسط NEWSMINERAL در 19 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 8 مه سال 2020 11:05:22 am
lg polymers, lg polymers gas leakage, visakhapatnam lg polymers, visakhapatnam lg polymers gas leak, lg polymers visakhapatnam gas leak, lg polymers vizag gas leak, lg polymers gas leakage, lg polymers gas leakage news, lg polymers gas leakage latest news, lg polymers gas leakage today news, visakhapatnam lg polymers gas leakage news مردم حمل یک زن تحت تاثیر یک ماده شیمیایی نشت گاز در ویساکاپاتنام هند پنج شنبه, مه 7 سال 2020 است. (عکس از آسوشیتدپرس)

در پاسخ به این گزارش از دومین نشت در LG پلیمرها در آندرا پرادش را ویساکاپاتنام وزارت امور روز جمعه گفت: این کوچک ویژگی های نشت. این وزارت افزود که دومین نشت لازم بود برای آوردن ظرف در کنترل و اضافه شده است که در آن کنترل شده است و روند خنثی سازی است که در حال حاضر در حال پیشرفت است.

"این روشن است که این یک کوچک ویژگی های نشت. لازم است برای آوردن ظرف در کنترل است. آن کنترل شده است و فرایند خنثی سازی است که در حال حاضر در حال پیشرفت است" گفت: MHA.

دومین نشت اتفاق افتاد ساعت پس از 11 نفر از نشت گاز در همان کارخانه در روز پنج شنبه. در زمان نشت کارگران در حال آماده شدن برای بازگشایی کارخانه.

همین حالا از توضیح داده شده | Vizag نشت گاز: چه استایرن است و چگونه آن را رفتار

ملی کمیسیون حقوق بشر (NHRC) صادر کرده است توجه به آندرا پرادش دولت و مرکز در روز پنج شنبه بیش از این حادثه.

بخوانید | Vizag نشت گاز:: همه شما نیاز به دانستن در مورد LG پلیمرها کارخانه

وزیر Jagan موهان ردی اعلام کرد 1 کرور تومان غرامت هر یک به خویشاوندان مرده علاوه بر ارائه 20 ، 000 تومان به صاحبان که تا به حال از دست حیوانات خود را. او همچنین شغل های وعده داده شده به مردم که قربانیان نشت گاز و قوم و خویش از خانواده مرده است.

بخوانید | Vizag نشت گاز: ندارد سبز نود, شرکت گفت: دولت در ماه مه گذشته

حداقل 2000 نفر در پنج روستا واقع در 5 متر شعاع اطراف این کارخانه متعلق به شرکت های چند ملیتی LG Chem تحت تاثیر قرار, با چند سقوط ناخودآگاه با مشکلات تنفسی است.

ویساکاپاتنام کمیسر پلیس راجیو کومار مینا گفت: حداقل دو نفر به طور تصادفی یکی از افتادن به چاه و دیگری یک ساختمان دو طبقه به عنوان آنها سعی در فرار تند بو استایرن گاز.

بخوانید | NDRF ویژه تیم برای پرواز به Vizag پس از ساعت دارای بیش از گاز تراژدی

مرده شامل دو فرزند. در حالی که بیش از 1000 نفر را به بیمارستان های مختلف تنها 346 باقی مانده بستری توسط شب از آنها 20 مورد نیاز یک پشتیبانی می کند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن