دیدگاه ملی: گرمای تابستان و مداوم همه گیر دادن برق در معرض خطر

خبرگزاری بلومبرگ به تازگی گزارش نگران کننده تصویر لحظهای از زندگی روزانه در ایالات متحده است. کامل 50 میلیون ن

توسط NEWSMINERAL در 31 تیر 1399

خبرگزاری بلومبرگ به تازگی گزارش نگران کننده تصویر لحظهای از زندگی روزانه در ایالات متحده است. کامل 50 میلیون نفر در سراسر کشور در حال مبارزه برای پرداخت ماهانه قبوض آب و برق. که یک سوم از تمام خانواده های ایالات متحده. و در عین حال خود را قبوض برق در حال پرش تقریبا 25 درصد با توجه به اوج مصرف در تابستان استفاده است. که یک هزینه اضافی برای میلیون ها نفر از آمریکایی ها — به خصوص در حدود 20 میلیون که در حال حاضر بیکار هستند.

بسیاری از خانواده ها رو انتخاب غیر ممکن است در طول این ماه های تابستان از coronavirus: پرداخت هزینه برای مواد غذایی و یا پرداخت برای برق ؟ وزارت انرژی پیدا کرده است بسیاری از خانواده های کم درآمد در حال حاضر صرف تقریبا 9 درصد از بودجه خود را فقط در صورتحساب های انرژی.

در مه, صبح مشورت گزارش داد که 47 درصد از آمریکایی ها گفت: تاثیر coronavirus حال افزایش نگرانی های خود را در مورد پرداخت پول برای مصارف خانگی از جمله برق است. حالا که تابستان است و در اینجا کسانی که در سختی ها به احتمال زیاد افزایش می دهد.

پیچیده چیزهایی است که ایالات متحده از افزایش قیمت برق در حال حاضر در حال تبدیل شدن بیشتر فرار. در سال گذشته وزارت اطلاعات انرژی ایالات متحده گزارش داد که تعدادی از نرم افزار پر کردن کاغذ بازی برای افزایش نرخ خود را به بالاترین سطح خود از سال 1983. و در سال 2018 87 درصد آب و برق که در زمینه رای دادن موارد به طور خاص به دنبال افزایش هزینه های ماهانه.

برخی از ایالت ها در حال حاضر شاهد تاثیر. کالیفرنیا است که به سرعت در حال انتقال به سمت بلند پروازانه انرژی های تجدید پذیر طرح دیده است آن نرخ برق پرش 25 درصد بین سال های 2013 و 2018. و کالیفرنیا برق در حال حاضر هزینه های تقریبا 50 درصد بیشتر در هر کیلووات ساعت از متوسط ملی است.

کالیفرنیا افزایش هزینه ها باید به عنوان یک هشدار. زمانی که آمریکایی ها در حال تلاش برای قرار دادن غذا روی میز این آخرین چیزی است که آنها نیاز است افزایش قیمت برق.

یک رویکرد واقع بینانه تر مورد نیاز است یک شروع می شود که با توجه به انرژی نمونه کارها استفاده می شود در ایالات نگه داشتن قیمت برق در چک. به جای آن از موعد بازنشستگی مولد دیرینه نیروگاه های این کشورها تا حد زیادی با تکیه بر baseload زغال سنگ و انرژی هسته ای که در بیمه های امریکا قدرت شبکه است. رویکرد خود را — به دقت مدیریت ادغام تجدید پذیر برق — پرداخت سود سهام. تنظیم کننده های سیاستگذاران و آب و برق از سراسر کشور نیاز به توجه.

قیمت به کشور را ترکیب انرژی در حال رفتن به مهم تر از همیشه برای آینده قابل پیش بینی.

که پرسش: آیا ایالات متحده انجام همه چیز ممکن است به اطمینان حاصل شود که آمریکایی ها می توانند برق خود را پرداخت صورتحساب ؟ پاسخ به نظر می رسد فقط در مقابل از آنجا که بسیاری از "جسورانه" جدید انرژی و آب برنامه های مطرح به نظر می رسد برای تحمیل بالاتر هزینه های برق.

قابلیت اطمینان و قیمت برق در سراسر کشور است به طور ناگهانی تبدیل شده است مهم تر از همیشه در حال حاضر که coronavirus تبدیل شده که اقتصاد ایالات متحده وارونه است. آمریکایی ها نمی توانند برق خود را برای اعطا شده و نه باید به واشنگتن است.

تری جارت از شهر Jefferson, Missouri, انرژی است, وکیل و مشاور بوده و در هر دو هیئت مدیره انجمن ملی از ابزار نظارتی کمیسیون و میسوری خدمات عمومی کمیسیون. کمک او به طور منظم به LeadingLightEnergy.com. او نوشت: این برای اخبار تریبون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن