به عنوان Gehlot دعوا بحران آن و اد raid محل از همکاران نزدیک خود را

نوشته شده توسط حمزه خان , Khushboo Narayan , Aanchal مجله | جیپور/بمبئی, دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای

توسط NEWSMINERAL در 24 تیر 1399
نوشته شده توسط حمزه خان , Khushboo Narayan , Aanchal مجله | جیپور/بمبئی, دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 4:33:09 am
Rajasthan crisis, Rajasthan government crisis, Ashok Gehlot close aides, Sachin Pilot Ashok Gehlot tiff, India news, Indian Express جیپور: راجستان وزیر Ashok Gehlot (C) با ارشد کنگره رهبران Randeep Surjewala, Avinash Pandey, Ajay Maken و K. C. N چشمک می زند نشانه پیروزی در دیدار با حزب MLAs در محل اقامت خود در جیپور دوشنبه 13 ژوئیه سال 2020 است. (PTI عکس)

به عنوان راجستان وزیر Ashok Gehlot تلاش می کند به دفع یک بحران سیاسی برای نجات دولت پس از مرحله نهایی مسابقات روز شنبه توسط معاون سانتی متر Sachin خلبان درآمد-مالیات بخش انجام جستجو و بررسی عملیات در 43 محل در جیپور کوتا بمبئی و دهلی نو از بازرگانان و همکاران به او نزدیک است.

در بمبئی مالیاتی بخش جستجو کرد نه دفاتر دو شرکت — Mayank Sharma شرکت و Om Kothari, گروه, منابع, در این بخش گفت.

Mayank Sharma شرکت (MSE) متعلق به خانواده راتان کانت Sharma که در مارس 2011 به دست آورد تا 50 درصد سهام در نور خورشید اجاره خودرو خصوصی با مسئولیت محدود یک شرکت شناور توسط Vaibhav Gehlot پسر Ashok Gehlot. او باقی مانده سهامداران تا مارس 31, 2016 در نور خورشید اجاره اتومبیل. قیمت که در آن Sharma خرید 50 درصد سهام ارائه شده است در RoC براده از نور خورشید اتومبیل اجاره.

MSE اجرا می شود یک هتل لوکس, Le Meridien در جیپور.

RK شارما نیز ترویج تریتون هتل ها و استراحتگاه خصوصی محدود اجرا می شود که فرمانت یک هتل لوکس در حومه جیپور, که همچنین حمله با اجرای اداره در روز دوشنبه. در این هتل که در آن Gehlot اردوگاه جمع آن MLAs پس از اوج کنگره قانونی حزب جلسه در روز دوشنبه.

منابع در اد ادعا Sharma احضار شد توسط آژانس چهار روز پیش به توضیح اتهام دریافت Rs 96.7 کرور به تریتون از موریس. با توجه به RoC سوابق یک موریس-شرکت بر اساس Sivnar برگزاری محدود صاحب 50 درصد در تریتون در حالی که راتان کانت شارما و همسرش, Jui Sharma خود باقی مانده 50 درصد است. او می تواند برای نظر نمی رسید.

در این بخش نیز انجام جستجو و بررسی عملیات در محل اقامت و خواص وزارت امور خارجه کنگره معاون رئیس جمهور راجیو Arora بنیانگذار و صاحب Amrapali Jewels و Dharmendra Rathore همچنین یک AICC عضو هر دو گفته می شود نزدیک دستیاران Ashok Gehlot.

هنگامی که تماس Arora گفت: "من نمی دانم که چگونه بسیاری از نقاط (در حال حمله). من در خانه من و آنها در حال کار در اینجا و من با آنها همکاری," او گفت:. Arora شده است یک عضو کنگره از روز دانش آموز خود را در اعتراض مجمع انتخابات پس از جیپور خود را از دست داد. او نیز بوده است رئیس راجستان شرکت توسعه گردشگری (RTDC).

Rathore شد رئیس ایالت راجستان دانه شرکت به عنوان به خوبی به عنوان یک وزیر در دولت واحد از کنگره حزب است. او به عنوان یکی از Gehlot سیاسی مدیران به خصوص در دست زدن به Rajput جامعه است. تلفن همراه خود را خاموش بود و او نمی تواند تماس گرفته شود.

این حملات نیز انجام شده بر روی برخی از خواص Om Kothari از جمله Om فلزات; BJP به مدت طولانی ادعایی که Kotharis شد نزدیک به Gehlot. این گروه درگیر در کسب و کارهای بسیاری از جمله هتل, انرژی برق آبی پروژه های فلز و خودرو بخش است.

در یک بیانیه مطبوعاتی مرکزی هیئت های مستقیم مالیات گفت: مالیات بر درآمد بخش انجام جستجو و بررسی عملیات در سه گروه در 1.07.2020. این عملیات در حال انجام در 20 محل در جیپور 6 در کتا 8 در دهلی نو و 9 در بمبئی است." آن را به نام گروه اما توصیف کسب و کار خود را فعالیت ها و خط بررسی است.

دولت منابع در جیپور گفت: دولت پلیس اطلاع از حملات.

AICC سخنگوی Randeep سینگ Surjewala نامیده آن را اد و اداره مرکزی تحقیقات به عنوان "BJP سه پیشانی سازمان." "هر زمان که BJP به قتل دموکراسی بی جی پی را در این سه بخش اول آنهایی که به جلو آمده. پس شب گذشته این بخش باید دوباره وارد شجاع زمین راجستان برای نشان دادن نامردی," Surjewala گفت.

دولت وزیر حمل و نقل Pratap Singh Khachariyawas گفت که دیگر اردوگاه نداشت اعداد "از این رو این حملات در حال انجام است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب