اورنگبد حادثه قطار: راه آهن رئیس ایمنی خواستار احتیاط فراوان'

نوشته شده توسط Avishek G Dastidar | دهلی نو | به روز شده در: 8 مه سال 2020 7:13:53 pm رئیس کمیسیون

توسط NEWSMINERAL در 19 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Avishek G Dastidar | دهلی نو | به روز شده در: 8 مه سال 2020 7:13:53 pm
aurangabad train accident, migrant workers run over railways, migrant labourers train accident aurangabad, indian railways, lockdown railways, latest news رئیس کمیسیون راه آهن ایمنی SK Pathak گفت که مهاجران ظاهرا جمع آوری در طول مسیر تفکر خواهد بود وجود دارد هیچ قطار در حال اجرا با توجه به COVID-19 مستند(اکسپرس عکس)

ساعت پس از 16 کارگران مهاجر بودند mowed پایین توسط یک کالا قطار اوایل روز شنبه در نزدیکی اورنگبد راه آهن خواسته شده است برای مشاهده "فراوان احتیاط" در مورد مهاجران در راه رفتن همراه با آهنگ "از امنیت کاذب" فکر کردن آهنگ های به امن از خدمات قطار متوقف شد با توجه به مستند.

رئیس کمیسیون راه آهن ایمنی SK Pathak, در نامه ای به راه آهن گفته است که مهاجران ظاهرا جمع آوری در طول مسیر تفکر خواهد بود وجود دارد هیچ قطار در حال اجرا با توجه به COVID-19 مستند بی اعتنا به این واقعیت است که قطار کالا و بسته قطار بودند در عملیات.

راه آهن خواسته شده است به طور مستقیم تمام منطقهای راه آهن به صدور دستورات به طوری که راه آهن در وظیفه می تواند به جلوگیری از چنین اتفاقات ناگوار در آینده است.

"اکنون که چنین حادثه از مهاجر و یا افراد دیگر راه رفتن در امتداد مسیر منتهی به نتیجه مرگ و میر آمده اند به اطلاع همه تلاش ها باید برای جلوگیری از تکرار چنین حوادث در آینده" Pathak نوشت به رئیس هیئت مدیره راه آهن VK Yadav پنج شنبه.

چهارده نفر در نقطه ای در حالی که دو نفر دیگر تسلیم به آسیب های جدی پس از یک قطار فرار بیش از آنها را در اطراف 6.18 am پنج شنبه. آنها ظاهرا راه رفتن به روستای خود در Madhya Pradesh از ماهاراشترا و گرفته بود بقیه در مسیر قبل از شناور کردن به خواب وجود دارد.

"ضروری است که تمام پرسنل راه آهن در ارتباط با آموزش عملیات تعمیر و نگهداری و گشت فعالیت ها باید هشدار داد بلافاصله پس از برقراری ارتباط از هر گونه وقوع از افراد راه رفتن در امتداد مسیر اگر متوجه شده توسط آنها را به نزدیکترین ایستگاه به طوری که اقدامات لازم مانند احتیاط سفارش به تمام عبور قطار...ممکن است گرفته شود" در این نامه می گوید.

پاتاک در نامه خود است تصریح کرد: قوانین و روش های مربوط به ایمنی و وظایف مقرر شده برای تمام راه آهن مقامات برای جلوگیری از تصادفات در این دوره از کار.

راه آهن است که تا کنون اعلام نشده هر سابق gratia به خویشاوندان قربانیان. بیانیه ای از راه آهن به عنوان مهاجران داشتن در "نقض" در مسیر. به عنوان در راه آهن قوانین هر چیزی در آینده در راه یک قطار است خاطی.

"این حادثه رخ داده است و حتی به عنوان مجنون خلبان قطار کالا honked شاخ به عنوان به زودی به عنوان او متوجه گروهی از مردم از آهنگ های راه آهن و نیز تمام تلاش خود را برای متوقف کردن قطار" در بیانیه ای گفت:.

به عنوان در راه آهن این حادثه رخ داده است در 5.22 هستم و این گروه از مهاجران به حال 19 نفر در کل. در بمبئی در سال 2017, این Elphinstone پل حادثه اتفاق افتاده است که در آن 23 تن کشته و 39 مجروح شدند. راه آهن داده بود سابق gratia از 5 لاخ برای مرگ 1 لاخ برای آسیب جدی و Rs 50,000 ساده آسیب است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب