هند را افزایش می دهد با نپال قتل بیهار در مرز

نوشته شده توسط Shubhajit Roy | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 2:27:32 am عزادار بستگان

توسط NEWSMINERAL در 25 خرداد 1399
نوشته شده توسط Shubhajit Roy | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 2:27:32 am
Nepal India border shooting, India Nepal border dispute, Sitamarhi India Nepal, India Nepal border firing عزادار بستگان قربانی در سیتمرهی. (اکسپرس عکس: Sanjay Kumar)

هند مطرح قتل بیهار در مرز نپال در اوایل این هفته, منابع, گفت:. این شده است منتقل به نپال طرف از طریق کانال های دیپلماتیک.

در روز شنبه نپال مسلح نیروی پلیس که نگهبانان مرزی کشته شدن یک غیر نظامی و زخمی شدن دو نفر دیگر در نزدیکی مرز سراسر سیتمرهی منطقه بیهار.

توسعه می آید در برابر پس زمینه از افزایش تنش بین هند و نپال بیش از دومی ادعای استراتژیک-مهم Kalapani و Lipulekh مناطق, در میان دیگران در مرز.

منابع گفت: حادثه رخ داده در داخل نپال در Sarlahi منطقه در سراسر مرز از سیتمرهی. اعضای یک خانواده از سیتمرهی که بستگان در سراسر مرز تا به حال وارد نپال زمانی که آنها متوقف شد با نپال APF. یک نزاع در گرفت.

مرحوم شناخته شده به عنوان vikesh می Yadav و مجروح به عنوان Umesh Ram و Uday Thakur.

هند استقرار انتخاب کرده و به بازی کردن این حادثه. "این کاملا محلی موضوع را با هیچ کشور به کشور یا نیروی-را به-نیروی انشعابات. این موضوع به وجود آمد و در نقطه ای و پلیس محلی از هر دو طرف درگیر با یکدیگر به مرتب کردن این موضوع است. ما حفاری نیز در تماس با حفاری نپال APF و مطلقا وجود ندارد تنش در مرز" SSB DG چاندرا گفته بود.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب