بهداشت به تشریح پارامترهای متحده به نقشه مناطق

نوشته شده توسط Abantika Ghosh | دهلی نو | به روز شده: 18 مه سال 2020 3:59:22 am دهلی وزیر Arvind Ke

توسط NEWSMINERAL در 28 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Abantika Ghosh | دهلی نو | به روز شده: 18 مه سال 2020 3:59:22 am
Coronavirus cases, Covid 19 test, Pune containment zone, Pune news, indian express news دهلی وزیر Arvind Kejriwal, Karnataka وزیر B S Yediyurappa و راجستان وزیر Ashok Gehlot نیز پیشنهاد قابل ملاحظه ای متفاوت ى روش.

در حالی که طرح قرمز و نارنجی و سبز مناطق در حال حاضر از چپ به ایالات متحده و اتحادیه سرزمین (UTs) وزارت بهداشت و رفاه خانواده در روز یکشنبه گذاشته گسترده "پارامترهای" که "چند عاملی و تحلیل" باید بر اساس.

این خدمات عبارتند از: تعداد کل موارد فعال مورد در هر لاخ جمعیت دو برابر رای بیش از 7 روز دوره مورد مرگ و میر نسبت به آزمون در هر لاخ جمعیت و نمونه مثبت رای دادن. برای هر یک از این پارامترها یک "بحرانی" سطح یک "مطلوب" سطح تعریف شده است.

بخوانید | مستند تمدید تا مه 31, اما بسیاری از محدودیت برداشته متحده تصمیم خواهد گرفت که در حمل و نقل و مناطق

به طور قابل ملاحظه متحده حاضر شده مجاز به تعیین مناطق خاص به جای کل منطقه را به عنوان قرمز و نارنجی و یا سبز مناطق.

"ایالات متحده ممکن است طبقه بندی مناطق/ شهرداری شرکت به عنوان قرمز/ نارنجی/ سبز مناطق. متحده ممکن است, اما, همچنین انتخاب برای دسته بندی یک sub-division/ بخش یا هر گونه دیگر مناسب واحد اداری به عنوان قرمز/ نارنجی/ سبز منطقه پس از تجزیه و تحلیل دقیق در پایان بموقع با توجه به گسترش جغرافیایی از موارد تماس با ما و منطقه خود را از نفوذ در شرایط بیماری گسترش" اتحادیه وزیر بهداشت Preeti سودان گفت: در نامه ای به ایالات متحده در روز یکشنبه.

این تقاضا مطرح شده توسط برخی از دولت های ایالتی در تعاملات خود با این مرکز پیش از آن. تقریبا 80 ٪ از هند تعداد کل Covid-19 موارد در 30 شهرداری مناطق است.

گفت که مهار است مهم ترین اقدام پس از علامت گذاری مناطق سودان با اشاره به این وزارتخانه طی دو اسناد هدایت به صورت خوشه مهار از جمله یکی برای بزرگ شیوع است.

یک مهار تلاش او گفت: تلقی این است که موفق هنگامی که وجود دارد هیچ موارد گزارش شده به مدت 28 روز. فعال خانه به خانه مورد جستجو تماس, ردیابی, اجرای دقیق اجتماعی فاصله شناسایی و داوطلبان از جامعه برای کمک به تلاش های تست و وکالت در بهداشت دست و سرفه آداب معاشرت در میان اقدامات ذکر شده برای مهار مناطق.

در این نامه مشخص شده است که یک "منطقه حائل باید مشخص در اطراف هر منطقه مهار".

در ضمن با 4,987 موارد جدید (بالاترین تک-بعد پرش تا کنون) از جمله 120 مرگ و میر در 24 ساعت گذشته کل تعداد در حال حاضر 90,927 موارد که 2,872 نفر کشته و 34,108 بازیافت.

نخست وزیر نارندرا ویدئو کنفرانس با وزرای ارشد در مارس 11, Punjab وزیر Amarinder سینگ گفته بود که ایالات شدند بهترین های قرار داده شده برای تصمیم گیری میزان تسهیلات است که می تواند اجازه داده می شود در هر منطقه. در انجام این کار آنها خواهد بود قادر به اعتصاب تعادل بین سرگیری فعالیت های اقتصادی و کنترل بیماری ها, او گفت:.

دهلی وزیر Arvind Kejriwal, Karnataka وزیر B S Yediyurappa و راجستان وزیر Ashok Gehlot نیز پیشنهاد قابل ملاحظه ای متفاوت ى روش.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن