Asthana مبارزه با فساد مالی: SC کاهش به توقف Bassi منظور انتقال

توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 29, 2020 2:35:36 am DSP Ajay Kumar Bass

توسط NEWSMINERAL در 8 مرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 29, 2020 2:35:36 am
DSP Ajay Kumar Bassi. (PTI/فایل)

دیوان عالی کشور روز سه شنبه کاهش یافته است به تداخل با منظور انتقال CBI DSP A K Bassi به پورت بلر. Bassi بود به افسر تحقیق در مورد فساد در برابر سابق CBI ویژه مدیر Rakesh Asthana.

یک نیمکت به ریاست رئیس دادگستری S A Bobde اما به دنبال می دانم که چرا او نمی پیوست وظیفه در پورت بلر.

نیمکت نیز متشکل از قضات A S Bopanna و V Ramasubramanian گفت: آن را نمی خواهید به دخالت در این مرحله و خواسته Bassi به رویکرد مناسب فروم برای تسکین.

ارشد مدافع Rajeev Dhavan ظاهر می شود برای Bassi و سپس به دنبال کسب اجازه برای خروج از درخواست. اجازه می دهد این دادگاه اضافه شده در این جهت است که "تمام نظرات در سمت چپ باز".

Dhavan با اشاره به این که SC قبلا به او اجازه ایجاد نمایندگی در برابر انتقال که او و انتقال منظور خارج شد و سپس مدیر در ژانویه 9, 2019. این معکوس شد در ژانویه 11 توسط مدیر جدید که ترمیم انتقال او اضافه شده است. "آیا من به دنبال SC سفارش و یا این؟" Dhavan پرسید و اضافه کرد که در ژانویه 11 سفارش "در دندان SC قضاوت".

این CJI اما به او گفتم "اگر به شما می گویند که این حکم نادرست است, شما هنوز هم باید به دنبال آن".

Dhavan پاسخ داد که دادگاه تا به حال اجازه به فایل نمایندگی. نیمکت با اشاره به این که سفارش قبلی از دادگاه داده نشده بود هر گونه حفاظت Bassi.

Dhavan گفت: Bassi خواهد حرکت مرکزی اداری دادگاه و به دنبال حفاظت از chargesheet تا پس از آن. نیمکت با این حال کاهش امداد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب