71 درصد Ghaziabad موارد ترسیم به نزدیکی مناطق

نوشته شده توسط Amil <url> | Noida | منتشر شده: مارس 4, 2020 1:48:39 am داده های گزارش و مشاهد

توسط NEWSMINERAL در 14 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Amil <url> | Noida | منتشر شده: مارس 4, 2020 1:48:39 am
COronavirus cases, Covid 19 test, crornavirus patients, Ghaziabad cases, Indian express news داده های گزارش و مشاهده شده است که چندین منظم بیماران درمان در دهلی بيمارستان فرستاده شدند به Ghaziabad بدون پروتکل های زیر. (بازنمودی)

به عنوان Ghaziabad مراحل بالاتر تلاش برای تغییر از نارنجی به سبز منطقه داده ها نشان می دهد که 71 درصد از آن coronavirus موارد باید لینک کلیک کنید برای همسایه منطقه. بر اساس یک گزارش منتشر شده از سوی دولت 48 درصد از موارد به طور مستقیم یا غیر مستقیم در ارتباط با Tablighi Jamaat جماعت در دهلی نو. یکی دیگر از 20 درصد از موارد غیر جماعت دهلی لینک کلیک کنید. تا یکشنبه شب Ghaziabad گزارش 82 موارد مثبت با 50 بهبود.

"ما شاهد یک الگوی است که در اولین مستند بین مارس 22 مارس 14 بودند 27 نفر. در ادامه مستند جنبش از دولت مرکزی و دولت به کارکنان اجازه داده شد و ما شاهد هجوم. در این دوره وجود دارد که 44 مورد. ما با افزایش تعداد نمونه ها و به طور مداوم نظارت بر وضعیت به این دلیل که اولین چالش این است که تبدیل به منطقه قرمز" گفت: Ghaziabad DM آجی شانکار Pandey.

دولت ابراز نگرانی خود را بیش از چند نفر که تست مثبت در دهلی پزشکی آزمایشگاه ارسال شد به Ghaziabad بدون اطلاع رسانی منطقه مقامات بهداشتی. داده های گزارش همچنین مشاهده شده است که چندین منظم بیماران درمان در دهلی بيمارستان فرستاده شدند به Ghaziabad بدون پروتکل های زیر.

ساکن رفاه جوامع معطوف شده به ارائه مسکن موقت به مقامات پزشکی که رفت و آمد به دهلی نو. Ghaziabad مقامات با تکیه بر هوشمند نمونه برداری و تماس با ردیابی برای جلوگیری از گسترش ویروس. حدود 240 تیم هر یک متشکل از سه نفر از اعضای در حال انجام نظارت و ردیابی تماس.

"هوشمند نمونه در اصل به معنی شناسایی و تست افراد بدون علامت. تیم دائما در حال آموزش دیده و آنها در حال به دست آوردن تجربه با هر مورد گفت: "CMO Ghaziabad Dr نارندرا Gupta.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن