"ما می خواهیم اصلاحات': مینه سوتا رهبر سنا خواستار نظارت بیشتر پلیس

به تظاهرات ادامه داد: در مینیاپولیس و شروع پنج شنبه در خیابان پس از مرگ جورج فلوید, معاون رهبر اقلیت سنا سناتو

توسط NEWSMINERAL در 8 خرداد 1399

به تظاهرات ادامه داد: در مینیاپولیس و شروع پنج شنبه در خیابان پس از مرگ جورج فلوید, معاون رهبر اقلیت سنا سناتور. جف هیدن D-مینیاپولیس گفت: قانونگذاران باید گسترش دادستان کل قدرت به وزن در پلیس نیروی مرگبار موارد و تجدید نظر در صلح افسر آموزش مورد نیاز است.

قانونگذاران انتظار می رود به بازگشت به سنت پل در اوایل ژوئن 12 به قرار دادن کسب و کار ناتمام مانند تخصیص بودجه برای COVID-19 پاسخ و تصویب یک لایحه استقراض برای تامین مالی عمومی پروژه های ساخت و ساز در سراسر کشور. حزبی تنش بیش از Walz دولت COVID-19 پاسخ مسدود شده و عبور از اندازه گیری قبل از ساعت زد در قانونی به طور منظم در هفته گذشته.

و هایدن گفت: دموکرات ها که اکثریت و اقلیت در سنا خواهد هدف شامل طرح در یک بسته از صورت حساب برای در نظر گرفتن در تقسیم خانه ملت. اقلیت ها در هر مجلسی مورد نیاز برای تصویب وام گرفتن صورتحساب و نگه دارید و اهرم اضافی در آن مکالمات.

"ما می خواهیم این را به عنوان بخشی از یک توافق جهانی," هایدن گفت. "اگر ما می خواهیم یک پیوند لایحه اگر ما می خواهیم قطعات دیگر از قانون است که نمی توانید از انجام این سال ما می خواهیم اصلاحات است."

تظاهرات در برابر پلیس مینیاپولیس ادامه داد: روز شنبه به روز سوم. و یک شب چهارشنبه تظاهرکنندگان شروع به تنظیم آتش سوزی آتش سوزی و غارت ده ها تن از مینیاپولیس کسب و کار. رژیم صهیونیستی. تیم Walz در روز پنج شنبه فعال مینه سوتا از اعضای گارد ملی برای کمک به پاسخ به این صحنه.

یک افسر پلیس در دوشنبه 25 مه زانو در Floyd گردن برای چند دقیقه در حالی که او رو به پایین بر روی زمین و دستبند. فلوید بعد از درگذشت در بیمارستان و فیلم از این حادثه باعث تحقیقات و خشم عمومی.

"ما اعتقاد داریم که این مهم اعتقاد ما این است که در حال حاضر مورد نیاز و ما خسته از بودن در پشت خط" هیدن به خبرنگاران گفت:.

یک گروه کاری مرگبار استفاده از زور توسط پلیس در اوایل سال جاری تحویل داده مشابه از جمله ایجاد یک موقعیت جدید به بررسی نگرانی ها در مورد بسته مورد نیاز است که آموزش پلیس در د تشدید تکنیک ها و گسترش دسترسی به بهداشت روانی و سلامتی منابع است. دادستان کل الیسون و امنیت عمومی کمیسر جان هارینگتون در روز چهارشنبه دوباره ذکر شده در این گزارش و گفت: دولت های محلی و سازمان های پلیس و همچنین قانونگذاران باید در نظر زیر هدایت.

آیا این اقدامات می تواند به دست آوردن حمایت هر دو حزب در کنگره نبود بلافاصله روشن پنج شنبه.

رهبر اکثریت سنا پل Gaelka R-شرق Gull Lake روز پنج شنبه گفت: یک تحقیق کامل از فلوید مرگ است که نیاز به درک بهتر آنچه که اتفاق افتاده و به "به دست آوردن درک کامل از چگونه ما می توانیم بهتر انجام دهید." Gazelka نمی بلافاصله در پاسخ به هیدن نظر یا پیشنهادی قانون او و دیگر قانونگذاران قرار دادن چهارم. اما او گفت که سنا حمایت رهبران محلی در کمک به حل و فصل درگیری ها و اختلافات.

"من عمیقا درک مکالمات و بینش ارائه شده توسط همکاران من از شهری هسته. ما می خواهیم برای کمک به در هر راه ما می توانیم," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب