Ashwani کومار: 'زمان برای ملت به حضور ایران برابر چین'

توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 22 ژوئن 2020 1:59:43 am قانون سابق وزیر Ashw

توسط NEWSMINERAL در 2 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 22 ژوئن 2020 1:59:43 am
china border, India china diplomacy, china border dispute, India china foreign policy, galwan valley, pangong tso, ladakh, china, china lac, india china, china india, قانون سابق وزیر Ashwani کومار

ارشد کنگره رهبر Ashwani کومار در روز یکشنبه گفت: در حالی که مخالفان نمی توان ایراد گرفت به درخواست دولت و نخست وزیر نارندرا مودی "مربوط به سوالات" آن زمان برای ملت به ارائه یک "ایالات چهره" در برابر چین است.

استدلال می کند که دیپلماسی هند در حال حاضر در آزمون کومار گفت: "ما باید قرض دادن حمایت معنوی از کل کشور برای آنها به اهرم حسن نیت لذت می برد توسط هند در تعارف ملت." او گفت: "چینی تجاوز خواهد بود و مقاومت با تمام قدرت از دولت هند" و اظهار هند "پاسخ به خشونت باید عامل نیاز به گرفتن انتقام شهادت سربازان شجاع ما که به قربانی عالی در حین انجام وظیفه".

"هنگامی که مخالفان می خواهد به درخواست برخی از سوالات به خصوص هنگامی که این نگران هستند با امنیت ملی مخالفان را نمی توان ایراد گرفت در بالا بردن سوالات مربوط.... در این زمان ملت برای نشان دادن وحدت هدف و بنابراین ما باید در حال حاضر ایالات چهره در برابر متجاوز" کومار گفت.

او همچنین اشاره کرد کنگره رئیس جمهور سونیا گاندی بیانیه آمده است که در حالی که برخورد با این ملت می ایستد پشت سر ارتش و دولت است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب