سورت: در 2 مکان کارگران مهاجر را به خیابان ها خواستار رفتن به خانه 120 بازداشت

توسط: اکسپرس سرویس خبری | سورت | منتشر شده در تاریخ: 4 مه سال 2020 6:41:02 pm در Vareli مهاجران از ا

توسط NEWSMINERAL در 15 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | سورت | منتشر شده در تاریخ: 4 مه سال 2020 6:41:02 pm
coronavirus, coronavirus news, Surat migrant workers unrest, migrant workers, lockdown 3.0, shramik express coronavirus lockdown, lockdown extended, covid 19 india tracker, coronavirus latest news, covid 19 india, coronavirus latest news, coronavirus india, coronavirus india news, coronavirus india live news, coronavirus in india, coronavirus in india latest news, coronavirus latest news in india, coronavirus cases, coronavirus cases in india, coronavirus lockdown, coronavirus india update, coronavirus india state wise در Vareli مهاجران از اوتار پرادش و مقصود آمد در خیابان و شعار شعار. (اکسپرس عکس: حنیف ملک)

در دو رویداد جداگانه در بعد از ظهر دوشنبه هزاران نفر از کارگران مهاجر در خیابان ها آمد در Vareli روستای منطقه سورت و پلنپور منطقه از شهرستان سورات خواستار به خانه بروم.

در Vareli مهاجران از اوتار پرادش و Bihar, کار در نساجی رنگرزی و چاپ کارخانجات Kadodara GIDC و powerloom واحد در آمد در خیابان ها شعار و خواستار بازگشت به صفحه اصلی متحده است.

به گفته پلیس و منابع در آن نقطه وجود دارد تنها پنج پلیس در حال حاضر وجود دارد که سعی کردم گفتن اراذل و اوباش در بلندگو برای بازگشت اما حلیم با سنگ. دو پلیس مجروح شدند و چندین وسایل نقلیه آسیب دیده توسط کارگران افسران گفت. پلیس آنها را به اتهام lathis و lobbed گاز اشک آور پوسته. حداقل 100 نفر بازداشت شدند و جرائم ثبت شده علیه آنها در Palsana ایستگاه پلیس.

سه پلیس وسایل نقلیه و تعداد وسایل نقلیه خصوصی آسیب دیده بودند در سنگ-pelting.

معاون سرپرست پلیس Bhargav Pandya گفت: "اوضاع تحت کنترل است. بعد از ما آمد به می دانم که آنها راهپیمایی پیش رو ما سعی کردیم به آنها را آرام. این کارگران مهاجر از تگرگ و بیهار. ما خواسته خود را از رهبران محلی را به آنها توضیح دهید که ترتیبات خواهد بود ساخته شده خود را برای بازگشت به صفحه اصلی متحده است. اوباش عصبانی بود و حلیم سنگ در پلیس. ما با استفاده از lathi شارژ و گاز اشک آور پوسته برای کنترل وضعیت. مجروح پلیس در حال حاضر خوب است."

در حدود همان زمان در پلنپور منطقه از شهرستان سورات یکی دیگر از اراذل و اوباش در حدود 500 مهاجر کارگران آمد در جاده و خواستار بازگشت به صفحه اصلی متحده است. خود شکایت اصلی این بود که خود را صاحبخانه خواستار شدند اجاره. تقویت فرستاده شد به پلنپور برای جلب رضایت و اوباش و معاون کمیسر پلیس Prashant سومب آنها را متقاعد به رفتن به محله های خود را.

"در طول تعامل ما به این معنا است که آنها فقط می خواستم به بازگشت به خانه های خود. ما باید به آنها گفت ما را حفظ خواهد کرد مسئله خود را داشته باشید و سعی کنید به کار بر روی آن است. ما باید به آنها اطمینان داد که شکایت ثبت خواهد شد در برابر houseowners که تقاضای پول است. اوباش آرام بود و ما نمی هر گونه استفاده از زور برای متفرق کردن آنها. ما همچنین شروع به گشت زنی در کل منطقه است."

حداقل 20 نفر بازداشت شدند و یک جرم در برابر 100 نفر ثبت نام شده در Adajan ایستگاه پلیس در این ارتباط برای نقض کمیسر پلیس اطلاع رسانی و بیماری های همه گیر عمل می کنند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب