Loons روشن COVID-19 اما روز یکشنبه حریف یک مورد مثبت

در ضمن اسپورتینگ کانزاس سیتی — این Loons' اولین حریف آمده 7 p. m. روز شنبه — تا به حال یک بازیکن تست مثبت برای

توسط NEWSMINERAL در 21 تیر 1399

در ضمن اسپورتینگ کانزاس سیتی — این Loons' اولین حریف آمده 7 p. m. روز شنبه — تا به حال یک بازیکن تست مثبت برای coronavirus ورزشی گزارش روز شنبه, جولای 10.

"من مطمئن هستم که آن را با برخورد مناسب در شیوه و ما فقط منتظر لیگ برتر فوتبال (MLS) به ما بگویید که اگر و زمانی که همه چیز است که رفتن به صورت عادی" Loons مربی Adrian هیت گفت.

اما هیچ چیز طبیعی است در حال حاضر. دو MLS باشگاه Nashville و دالاس به حال شیوع در تیم ها و لیگ حذف آنها از مسابقات در اوایل این هفته. نشویل تا به حال پنج مورد مثبت; دالاس تا به حال 10 به علاوه یک عضو هیات.

اگر کانزاس سیتی بازی است که به عنوان برنامه ریزی شده Loons خواهد بود که برای اولین بار مینه سوتا عمده طرفدار تیم ورزشی به بازگشت به بازی اکشن پس از همه گیر توقف بازی در اواسط ماه مارس. ایالات هافبک اتان Finlay گفت: آنها اطمینان داده شده است در سطوح مختلف از جمله توسط MLS بازیکنان در انجمن پزشکی و کارکنان است که آنچه آنها در حال انجام است امن است.

"ما همچنان به آماده برای یک بازی در روز یکشنبه گفت:" Finlay عضو MLSPA هیئت اجرایی "و اگر ما می شنویم در غیر این صورت از لیگ ما آماده خواهید بود که."

به رهبری راه بازگشت به اقدام ایران است سفر گروه از بیش از 40 بازیکنان و کارکنان مجبور به وارد کردن یک انزوا "حباب" در Disney World Swan و دلفین رفت و آمد مکرر. آنها را در یکی از سه رشته در نزدیکی ESPN جهان گسترده ای از ورزش پیچیده است.

"من احساس امن هنگامی که ما یاد گرفتیم بیشتر در مورد آن و رفته را از طریق (جداسازی) دوره" فینلی گفت. "ما احتمالا چیزهای زیادی یاد گرفتم از دالاس وضعیت و همچنین نشویل وضعیت. همه چیز اتفاق می افتد. ما یاد گرفته ایم می تواند وجود داشته باشد یک timespan که بازیکنان تست منفی و حرکت را به یک وضعیت که در آن آنها مثبت است."

New York Red Bulls, آتلانتا, ایالات, Columbus Crew و کلرادو رپیدز نیز جمع آوری شده اند تست مثبت. رپیدز و رئال سالت لیک دو باشگاه های دیگر در Loons' گروه D.

این مسابقات آغاز شده و روز شنبه با گروه مرحله بازی برنامه ریزی شده تا جولای 25 — هنگامی که دور حذفی در حال برنامه ریزی برای شروع.

آلونسو سوال

وضعیت Loons کاپیتان و شروع هافبک دفاعی Ozzie آلونسو (همسترینگ) به نظر می رسد در هوا. او شرکت در مینه سوتا در داد و بیداد در برابر آتش سوزی شیکاگو در روز چهارشنبه.

"ما امیدواریم او در حال رفتن به خوب برای آخر هفته" هیت گفت. "او کمی (جمعه) صبح, بنابراین دانستن Ozzie راه من قطعا اگر او می تواند او را به بیرون وجود دارد. اما مثل همیشه ما نمی خواهد خطر او را به خاطر گرفتن او را به بازی."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن