IPL تنها صحنه در خارج از کشور به عنوان آخرین چاره: BCCI

هند کریکت هیئت مدیره تنها در نظر گرفتن مرحله بندی لیگ برتر هند (IPL) در خارج از کشور به عنوان آخرین چاره در صو

توسط NEWSMINERAL در 17 تیر 1399

هند کریکت هیئت مدیره تنها در نظر گرفتن مرحله بندی لیگ برتر هند (IPL) در خارج از کشور به عنوان آخرین چاره در صورتی که هیچ راه دیگری برای نجات سودآور محدود اور مسابقات در این سال بالا BCCI رسمی است به رویترز گفت.

سالانه مسابقات در اصل برنامه ریزی شده برای شروع در مارس 29, اما به طور نامحدود به تعویق افتاد با توجه به COVID-19. هند مرگ و میر از این بیماری همه گیر پیشی گرفتن از 20 ، 000 در روز سه شنبه.

سریلانکا و امارات متحده عربی ارائه شده به میزبان لیگ اما BCCI خزانه دار آرون سینگ Dhumal گفت: هیئت مدیره بود و خوش بینانه در مورد برگزاری آن در خاک خانه.

"ما به نظر هند برای اولین بار و پس از آن فکر می کنم در خارج از کشور" Dhumal و گفتگو کرد. "آنها فرستاده شده و این پیشنهادات در مورد ما می خواهید به سازماندهی آن وجود دارد.

"ما خواهد شد بحث در مورد آن در آینده IPL شورای حکام که در آن جلسه ما تماس بگیرید."

نسخه 2009 از حق رای دادن بر اساس لیگ برتر که همزمان با هند انتخابات برگزار شد در آفریقای جنوبی و امارات متحده عربی میزبانی اوایل مسابقات از مسابقات پنج سال بعد به همان دلیل.

BCCI رو میلیارد و 535 میلیون از دست دادن درآمد اگر آن را نمی تواند مرحله لیگ امسال خواهد بود مشتاق به حافظه آن را به جام جهانی Twenty20 اکتبر-نوامبر پنجره در صورتی که رویداد قادر به پیش بروید در استرالیا با توجه به همه گیر.

عدم اطمینان در سراسر جهان جام BCCI گفته شده و با یک برنامه ریزی سردرد برای کریکت تخته تلاش برای جبران برخی از خسارات ناشی از این بیماری همه گیر.

"همه تحت فشار به دلیل عدم اطمینان" Dhumal اضافه شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب