هند و چین برای حل و فصل آمریکا طبق توافق نامه های دو جانبه: MEA در لاک بن بست

نوشته شده توسط Krishn Kaushik | دهلی نو | به روز شده در: 7 ژوئن 2020 10:32:37 am تصاویر ماهواره ای

توسط NEWSMINERAL در 18 خرداد 1399
نوشته شده توسط Krishn Kaushik | دهلی نو | به روز شده در: 7 ژوئن 2020 10:32:37 am
India china border tensions, india china LAC, India china Ladakh standoff, India china standoff, India china talks, India china border issues, India china border talks تصاویر ماهواره ای از مه 27 نشان چینی چادر در شمال بانکی Pangong Tso. سیاره آزمایشگاه از طریق رادیو فردا

یک روز پس از هندی و چینی از فرماندهان ارتش برگزار شد یک جلسه برای حل و فصل اوضاع در امتداد خط کنترل واقعی در شرق لاداخ وزارت امور خارجی (MEA) یکشنبه گفت که هر دو طرف توافق کرده اند که برای حل و فصل این مرز مسائل مطابق با موافقت نامه های دو جانبه.

در این بیانیه از MEA بیشتر اشاره کرد که صلح و آرامش در هند-چین مناطق مرزی ضروری برای توسعه به طور کلی روابط دو جانبه. آن را بیشتر به ذکر است که این جلسه برگزار شد و در یک فضای مثبت و اشاره کرد که می تواند برای اولین بار در این سری از جلسه آن را به عنوان اعلام کرد که این گفت و گو ادامه خواهد داد و در نظامی و دیپلماتیک سطح.

مورد مناقشه مرزی بین هند و چین, همچنین شناخته شده به عنوان خط کنترل واقعی (LAC), تقسیم به سه بخش: غربی و میانی و شرق. کشورهای مخالف در محل دقیق این لاک در زمینه های مختلف به طوری که هند ادعا می کند که لاک است 3,488 متر طولانی در حالی که چینی ها بر این باورند آن به حدود 2000 متر ،

بخوانید | اکسپرس مصاحبه: 'اگر لاک مشخص نیست به زودی ساخت تا در LoC احتمال' می گوید: سابق فرمانده ارتش

در این بیانیه همچنین گفت که هر دو طرف ادامه خواهد داد تعامل است.

"هر دو طرف نیز اشاره کرد که در این سال مشخص شده 70 سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین دو کشور و توافق کردند که اوایل قطعنامه خواهد کمک به توسعه ارتباط است. بر این اساس دو طرف ادامه خواهد داد نظامی و دیپلماتیک درگیری برای حل و فصل این وضعیت و برای اطمینان از صلح و آرامش در مناطق مرزی" بیانیه توسط MEA بخوانید.

وزارت دفاع و ارتش باقی مانده اند آرام مورد مهم شنبه نشست. پکن نیز گفت: هر چیزی در مورد این جلسه نشده است.

تصاویر ماهواره ای نشان می دهد که چینی نیروهای منتقل شده اند تعداد زیادی از نزدیک به خود را درک line – که هند در نظر گرفته به عنوان قلمرو خود و انجام شده تازه استقرار و ساخت و ساز.

توضیح داد | شش سال پیش چگونه یک بن بست در Ladakh به پایان رسید و پس از بحث و گفتگو

چهاردهم فرمانده سپاه Lt General Harinder سینگ رهبری دقایقی پیش به مرز چین نقطه جلسه در Moldo نزدیکی Chushul. چینی تیم ارتش منجر شد توسط Maj کلی لیو لین فرمانده جنوب سین کیانگ نظامی منطقه است که مسئول مرز با Ladakh.

پیش از شنبه جلسه از ارتش فرماندهان هندی و چینی سفیران پیوست تماس تصویری بین دیپلمات های خود را از مرز مکانیسم کار به تاکید است که "دو طرف باید مسئولیت رسیدگی به اختلاف خود را از طریق مسالمت آمیز بحث" و "اجازه نمی دهد آنها را برای تبدیل شدن به اختلافات".

مقامات در دهلی حال هشدار داد که این نشست برای اولین بار در چنین سطح ارشد ارتش رهبری در هر دو بعید است که به حل و فصل وضعیت. هند می خواهد چین برای بازگرداندن وضعیت موجود در حول و حوش خط کنترل واقعی (لاک) که بدان معنی است که قصد بازگشت به موقعیت قبل از چین منحرف نیروهای خود را از یک تمرین نظامی به مرز با هند است.

پس از بن بست آغاز شد و در مارس 5, هندی, نیروهای نشده اند مجاز به فراتر از انگشت 4 در شمال بانک Pangong Tso نسبت به قبل از زمانی که هند گشت می تواند 8 کیلومتر بیشتر تا انگشت 8 که لاک با توجه به هند است. هند همچنین می خواهد یک توافق طرفین کاهش تدریجی سنگین و تجهیزات نظامی از جمله توپخانه و اسلحه و تانک از عقب مناطق از هر دو طرف.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب