مبارزه با آناند آگهی Gelfand

جستجو برای فرم Viswanathan آناند خطرناکی زندگی می کردند قبل از کنده کاری کردن جریمه 45-حرکت برنده بیش از بوریس

توسط NEWSMINERAL در 7 مرداد 1399

جستجو برای فرم Viswanathan آناند خطرناکی زندگی می کردند قبل از کنده کاری کردن جریمه 45-حرکت برنده بیش از بوریس Gelfand در اولین بازی از دور ششم chess24 افسانه شطرنج در روز دوشنبه.

یک روز پس از از دست دادن tie-شکستن Armageddon بازی این بار به ایان Nepomniachtchi, آناند در بر داشت خود را در مشکل جدی در وسط بازی. او اذعان فضای بیش از حد به Gelfand که قطعه نیز قرار داده شده به نظر می رسد آماده برای راه اندازی جدی حمله سیاه castled پادشاه.

حتی به عنوان دینگ Liren از دست داده و یک بار دیگر پس از از دست دادن خود را در اتصال به اینترنت در برابر Anish Giri و قبل از واسیلی ایوانچوک حیرت زده ولادیمیر کرامنیک, آناند, تصمیم به قربانی کردن یک شوالیه برای دو آلت, از جمله یکی در مرکز رد و بدل چند قطعه به سهولت فشار. اما استفاده باقی مانده با Gelfand.

باز گشت

با سه متصل گذشت آلت در queenside, آناند نگه داشته و خود را در مبارزه شانس زنده است. او در نهایت تساوی حدود 35 حرکت داد و ستد تمام قطعات خود را بیش از 10 بعدی حرکت می کند و مجبور Gelfand به استعفا شد و پس از کاشت دو متصل آلت در رتبه هفتم.

روز یکشنبه آناند از دست داد بازی دوم اما درو سطح به زور Armageddon بازی با برنده بازی چهارم با تکه های سیاه. اما در decider او ثابت به مراتب کندتر از سرعت-king' Nepomniachtchi که برنده با رنگ سفید. با بیش از یک دقیقه به فراغت در ساعت است.

نتایج: دور هفتم (یک بازی): Boris Gelfand (Isr) را از دست داد به Viswanathan آناند; مگنوس کارلسن (نه) به خود جلب کرد با پیتر Svidler (Rus); Peter Leko (Rus) درو با ایان Nepomniachtchi (Rus); Ding Liren (Chn) از دست داد به Anish Giri (Ned); واسیلی ایوانچوک (Ukr) bt ولادیمیر کرامنیک (Rus).

دور ششم: Nepomniachtchi bt آناند 3-2; کرامنیک bt Gelfand 3-2; Svidler bt ایوانچوک 3-2; گیری bt Leko 2.5-1.5.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب