Srihari rues زمان از دست رفته در مستند

اگر همه چیز رفته بود خوب Srihari Nataraj خواهد در حال حاضر شده است در توکیو رقابت با بهترین های جهان شناگران ا

توسط NEWSMINERAL در 10 مرداد 1399

اگر همه چیز رفته بود خوب Srihari Nataraj خواهد در حال حاضر شده است در توکیو رقابت با بهترین های جهان شناگران است. در حالی که COVID-19 مجبور به تعویق افتادن بازی های المپیک, دولت هند بر ادامه ممنوعیت شنا فعالیت — ورزشگاه شده اند مجاز به باز کردن اما نه استخر — بدان معنی است که این کشور بهترین شناگران نیست تا آنجا که مرطوب پای خود را از اواخر ماه مارس است.

"من در از دست دادن برای کلمات. استراحت برای یک یا دو ماه قابل درک است اما تقریبا همه در سراسر جهان آغاز شده است اما آموزش ما" Srihari گفت هندو. "میزان پیشرفت ما می تواند ساخته شده اند در این ماه.... ما از دست آن همه است. هنوز هم وجود دارد زمان بازی های المپیک, اما ما نمی تواند شنا برای یک ماه و انتظار می رود به خوبی انجام دهد. ما نیاز به شروع در حال حاضر."

شنا حرفه بدنام کوتاه اواخر نوجوانی و اوایل 20s در نظر گرفته اوج سال است. Srihari 19 است و پس از شکستن رکورد فصل در سال گذشته باقی مانده ملت است بهترین شرط بندی برای رسیدن به گریزان یک علامت مقدماتی المپیک زمان. در 100 m backstroke او 0.84 ثانیه پشت سر گذاشت.

"من انتظار می رود تعداد زیادی از رها کردن من در زمان در شش ماه گذشته" او گفت:. "در حال حاضر آن است که رفتن به من را یکی دیگر از چهار تا پنج ماه به آن را تشکیل می دهند. و از حال تا آینده دستورالعمل آمده در ماه سپتامبر من تلف خواهد شد یک ماه بیشتر از زندگی حرفه ای من در انتظار است."

در طول مستند Srihari را اشغال کرده خود را با آموزش تناسب اندام با برخی از تجهیزات سالن های بدنسازی. اما این احساس از آب او از جان گذشته برای. "من تا به حال برخی از بهترین نژادها وقتی که من انجام داده اند بسیار کمی بدنسازی کار می کنند. من می دانم از مردم که می تواند خیلی بیشتر از من است اما نمی تواند با استفاده از قدرت آن در آب است. بنابراین صرف نظر از ورزشگاه اگر من نمی دو جلسه یک روز در استخر از آن استفاده زیادی نیست. احساس آب مهم تر از قدرت است."

سفر در خارج از کشور

رفتن به خارج از کشور برای آموزش چیزی بود که او فکر بیش از حد. "من سعی کردم تماس با من دوست Tarun که در سفر به سیدنی در استرالیا آغاز شده و آموزش. فدراسیون (SFI) است همچنین در چند مکان, اما هیچ چیز نهایی نشده است.

"من سعی می کنم به زحمت نیست در مورد مسائل منفی اما من فکر می کنم در مورد این ماه از دست داد. در حال حاضر من قرار بود در توکیو و من نه. که قطعا ناامیدی است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن