'است که در آن لیست برای 125 قطار از ماهاراشترا?': Piyush Goyal 2 هستم جیر

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 25 مه سال 2020 3:57:32 pm Uddhav Thackeray و Piy

توسط NEWSMINERAL در 5 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 25 مه سال 2020 3:57:32 pm
Uddhav Thackeray و Piyush Goyal. (عکس)

ساعت پس از Maharahstra وزیر Uddhav Thackeray متهم به راه آهن از ارائه به اندازه کافی مهاجر قطار ویژه راه آهن وزیر Piyush Goyal شدت انتقاد کرد در دولت برای ارائه یک لیست از تنها 46 قطار در روز دوشنبه با وجود ساخت آماده سازی برای 125 قطار.

"که در آن لیست است برای 125 قطار از ماهاراشترا? همانطور که از 2 هستم, دریافت لیست تنها 46 قطار که پنج به غرب بنگال و Odisha که نمي تواند به علت طوفان Amphan. ما اطلاع تنها 41 قطار برای امروز با وجود آماده بودن برای 125!!!" – آقای Goyal توییتی.

وزیر Uddhav Thackeray و راه آهن وزیر Piyush Goyal روز یکشنبه در حال حاضر درگیر در جنگ از کلمات بیش از در حال اجرا از Shramik قطار ویژه. در یک سخنرانی تلویزیونی, Uddhav ادعا کرده است که در حالی که خود دولت دنبال شده 80 قطار روزانه برای ارسال پناهجویان به کشورهای مربوطه این مرکز ارسال تنها 30 تا 40 قطار روزانه. او افزود که دولت او تا کنون فرستاده 7 لاخ مهاجران به کشورهای مربوطه در 481 قطار با دولت تحمل 100 درصد از هزینه ها — هزینه های Rs 85 کرور.

به زودی پس از Goyal توییتی گفت که راه آهن خواهد عمل 125 Shramik قطار ویژه برای ماهاراشترا در روز دوشنبه و خواسته Uddhav برای به اشتراک گذاشتن یک لیست از مهاجران که هیئت مدیره این قطار همراه با جزئیات گواهی های پزشکی و خود را منشاء و مقصد ایستگاه در عرض یک ساعت با آهن مرکزی (CR) است.

بعد در روز Goyal دوباره پرسیدم بیش از 2.5 ساعت گذشت اما هنوز هم مسافر جزئیات 125 برنامه ریزی شده قطار در ماهاراشترا دریافت نمی توسط GM آهن مرکزی از دولت ماهاراشترا."

او همچنین گفت که راه آهن آماده به ارسال به عنوان بسیاری از قطار به عنوان مورد نیاز به دولت ارائه شده آنها نیست "بازگشت خالی باشد". "من امیدوارم که این قطار نمی خواهد که به ترک خالی پس از ورود در ایستگاه مانند آن اتفاق افتاده است قبل از آن. من می خواهم به شما اطمینان دهم که قطار شما نیاز به در دسترس خواهد بود" او توییتی با اشاره به زودتر از مواقع زمانی که مهاجران نه هیئت مدیره قطار ویژه.

این تلنگر ادامه داد: به عنوان او توییتی دوباره پنج ساعت بعد.

"این است که 12 ساعت در شب و حتی پس از 5 ساعت ما را دریافت نکرده اند جزئیات و مسافر لیست 125 قطار از فردا, از دولت از, Maharashtra. من دستور داده اند که مقامات به صبر و ادامه آماده سازی."

او درخواست شده است که ماهاراشترا دولت هنوز هم می تواند ارسال و راه آهن این لیست در آینده یک ساعت و با آنها کار می کنند تمام شب را به آماده شدن برای روز دوشنبه را با قطار," او گفت: به دنبال گذشته خود را صدای جیر جیر که در آن او rued که راه آهن تا به حال به اطلاع تنها 41 قطار با وجود آماده بودن برای اجرای 125 قطار از ماهاراشترا به عنوان دولت قادر به ارائه آنها را با مسافر جزئیات.

در ضمن مرکزی راه آهن نیز با یک مصاحبه مطبوعاتی بیان کرد که آن را تا به حال به لغو 65 قطار به علت عدم آماده سازی در بخشی از Mahahrashtra دولت است. "برای دو ساعت گذشته راه آهن authroties شده اند در انتظار برای لیست مسافران با جزئیات مقصد خود را به طرح قطار. برنامه ریزی ویژه قطار استادانه درست فرایند است که نیاز به زمان و مگر اینکه لیست های داده شده در زمان دولت ماهاراشترا آن را غیر ممکن برای راه آهن به اجرا در قطار" به آن اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب