امور مالی شخصی: خروج منابع مالی به شوهر نه عاقلانه

یک divide-and-conquer رویکرد به مدیریت یک خانواده ضروری به نظر می رسد در طول COVID-19. برای ازدواج و همکاری زو

توسط NEWSMINERAL در 9 تیر 1399

یک divide-and-conquer رویکرد به مدیریت یک خانواده ضروری به نظر می رسد در طول COVID-19. برای ازدواج و همکاری زوج با بچه ها دائم کار (یا اضطراب از اخراج) صفحه اصلی تحصیل و چالش های فیزیکی و احساسی از پناهگاه در خانه است که واقعا خواستار است.

با تکیه بر فرد دیگر قابل رسیدگی X و Y در حالی که شما ناخن های A و B باعث می شود حس فوق العاده ای. اما که می تواند یک بد استراتژی دراز مدت اگر آن را گسترش به تصمیم گیری های مالی. زنان نیاز به یک شرکت کننده فعال در تمام دراز مدت تصمیم گیری های مالی.

این نیست مرد-ضربه. فقط ساده میباشد. مردان زودتر می میرند ، بنابراین آیا آن را بيوه و طلاق و یا مادام العمر بودن تک به مراتب بیشتر از زنان به تنهایی زندگی می کنند در سن. بنابراین در برخی از نقطه, زنان عهده خواهد داشت حتی اگر یک مشاور مالی درگیر است.

یک نظرسنجی جدید از 50000 خانوار از قلب & کیف پول یک تجزیه و تحلیل داده های شرکت نشان می دهد مشکل پیش رو: 56 درصد از زنان می گویند که آنها "به اشتراک گذاری مسئولیت" برای هزینه و سرمایه گذاری تصمیم گیری یکی دیگر از 31 درصد می گویند آنها "در درجه اول مسئول است." اما تنها 5 درصد از ازدواج/همکاری مردان خود را می گویند همسر/شریک زندگی مسئول این پول تصمیم گیری و تنها 40 درصد می گویند مسئولیت مشترک است.

It's unwise for a married couple to leave financial decisions to the husband, not least because women tend to outlive men. (Dreamstime/TNS)

آن را غیر عاقلانه برای یک زن و شوهر به ترک تصمیم گیری های مالی به شوهر نه به خاطر زنان تمایل به عمر مردان است. (Dreamstime/TNS)

بدون کاوش هر زن و شوهر دینامیک خط پایین این است که زنان نیاز به گام تا تبدیل شدن به حداقل از نظر مالی مطلع است. اگر شما می خواهید خود را همسر/شریک زندگی خود را برای رهبری خوب است. اما این مجوز بی اطلاع است. تصمیم گیری ساخته شده امروز — بیمه عمر و سرمایه گذاری, بازپرداخت بدهی — همه تاثیر خود را در زندگی آینده.

آیا شما واقعا می خواهید به آن زمین در دامان خود را اگر شما در حال بیوه و یا طلاق گرفته بعد از آن در زندگی ؟ که بدجور زمان استرس زا را در یادگیری در مورد مسائل مالی است.

آنچه زنان (و مردان) نیاز به دانستن:

  • سال چگونه بسیاری از هزینه های زندگی خواهد شد تحت پوشش بیمه عمر است ؟ اگر شما در حال وابسته به یکدیگر و درآمد شما نیاز به بیمه عمر است. اگر شما بچه ها که هنوز برای راه اندازی همین است. خبر خوب: شرایط بیمه عمر است که فوق العاده مقرون به صرفه است. مطمئن شوید که شما به اندازه کافی.
  • شما چه کوسن ایمنی مانند نگاه? شانس هستند شما می دانید این به خصوص اگر خانواده شما دچار یک اخراج و یا کاهش ساعت. اگر خانواده شما تحت استرس های مالی ایجاد اورژانس پس انداز پول نقد ممکن است عملی شود. در حال حاضر است. اما شما می توانید برنامه برای چگونه آن را به یک اولویت هنگامی که خانواده خود را در مالی آن ،
  • شما قادر خواهید بود به صبر برای بالاترین نان به ادعای امنیت اجتماعی در سن 70? آن را بسیار مهم برای تمرکز بر این واقعیت است که زمانی که یک مرد متاهل می میرد, همسر دیگر است که به عنوان تنها یکی از مزایای سوشال سکیوریتی: ایشان و یا همسر خود را هر کدام که بالاتر است. بنابراین بالاتر بگير باید در زمان بازنشستگی خود را به حداکثر کردن منافع ترجیحا انتظار تا سن 70 تا زنده ماندن همسر دارای بالاترین درآمد ممکن است. سود دریافت در سن 70 خواهد بود 76 درصد بالاتر از سود اگر شما شروع در سن 62.
  • چه درصدی از همسرتان بازنشستگی شما حق? OK حقوق بازنشستگی نادر برای بخش خصوصی و کارگران این روزها اما بسیاری از 50 - 60-یه چیزی ممکن است یکی از پیش از آن در زندگی حرفه ای خود را. و حقوق بازنشستگی هنوز هم رایج در مشاغل دولتی.

بیشترین حقوق بازنشستگی نیاز به بازنشسته به انتخاب یک طرح پرداخت: پرداخت مبتنی بر کارمند عمر تنها و یا "مشترک و بازمانده" که در آن زنده ماندن همسر و همچنان به دریافت بهره مند شوند. مراقب باشید. کارمند-زندگی-تنها می تواند وسوسه انگیز آن را به عنوان به معنی بالاتر پرداخت اولیه. اما پس از آن از بین می رود. این احتمال وجود دارد که شما می خواهید را انتخاب کنید "مشترک و بازمانده" بهره مند شوند.

اگر شما خرید فوری مقرری به ارائه اضافی تضمین درآمد همان سوال صدق می کند. اگر زنده ماندن همسر نیاز است که درآمد و سپس شما می خواهید را انتخاب کنید 100% مشترک و بازمانده گزینه نه 50% سود یا 75% سود و قطعا زندگی-تنها گزینه است.

  • وام مسکن پرداخت می شود قبل از اینکه شما بازنشسته ؟ وجود دارد مقدار زیادی از دلایل به این هدف, خواب بودن یکی از آنهایی که بزرگ است. شما در همان صفحه در مورد این ؟ شما refinanced بنابراین اغلب که شما در حال حاضر به دنبال هنوز هم با توجه پرداخت به خود 70s? اگر شما برنامه را به یک حرکت زمانی که شما بازنشسته است که ممکن است یک مسئله اما بهتر است به هش که در حال حاضر و بر این اساس برنامه ریزی.
  • چگونه بازنشستگی پول سرمایه گذاری شده (و در آن)? یک بررسی اخیر از Transamerica مرکز برای بازنشستگی مطالعات گزارش شده است که کمتر از یک سوم از همسران بسیار آشنا با همسر خود را حساب بازنشستگی. با توجه به این شانس که پول و تصمیم گیری ساخته شده که با پول — در حال رفتن برای کمک به صندوق بازنشستگی خود را امنیت و همچنین آیا این را حس را به دریافت یک کمی بیشتر تا به سرعت ؟

کارلا سرخ شده است مستقل امور مالی شخصی نگار. توزیع شده توسط تریبون سرویس خبری.

©2020 Rate.com اخبار

توزیع شده توسط تریبون content Agency, LLC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن