مینه سوتا نقطه شن و ماسه, مدل سازی, مسابقه بازده

حفاری خود را در گودال ماسهبازی ابزار و آماده شدن برای یک امن اجتماعی دور رقابت. شهر دولوت پارک و تفریح و سرگ

توسط NEWSMINERAL در 27 تیر 1399

حفاری خود را در گودال ماسهبازی ابزار و آماده شدن برای یک امن اجتماعی دور رقابت.

شهر دولوت پارک و تفریح و سرگرمی را بدست آورد اعلام کرد که میزبان شن و ماسه مدل سازی مسابقه از پنج شنبه, 16 جولای تا یکشنبه, جولای 19. شرکت کنندگان خواهد شد که چهار روز بعد ایجاد بزرگترین مجسمه سازی با ماسه در مینه سوتا نقطه با توجه به انتشار اخبار.

از شرکت کنندگان خواسته شده به گسترش همراه مینه سوتا نقطه اجازه می دهد تا برای اجتماعی فاصله زمانی که ساختمان کار خود را از هنر شن و ماسه. شرکت کنندگان خواسته می شود برای به اشتراک گذاشتن یک عکس با دلوت پارک ها و تفریح و سرگرمی در Facebook یا Instagram و یا از طریق ایمیل parks@duluthmn.gov زمانی که تکمیل چالش.

این مجسمه در نظر گرفته خواهد شد دوشنبه. اولین محل برنده دریافت خواهد کرد $50 برنامه کوپن دوم جای 20 دلار کوپن و مقام سوم 10 $کوپن. برندگان اطلاع داده خواهد شد از طریق این پلت فرم که از طریق آن آنها را مشاهده کنید. خلاقیت و اندازه های متنوع استفاده از مواد خواهد بود معیار برای قضاوت.

شرکت کنندگان نیز خواست تا برای پر کردن در سوراخ هنگامی که به پایان رسید و به فکر اندازه سوراخ. آنها همچنین خواسته به استفاده از ساحل چمن هنگامی که ساخت یک مدل.



is.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن