انگلستان کماندار X-factor می گوید Brathwaite

هر تیم موفق نیاز به یک استعداد ویژه و انگلستان سرعت کاسه Jofra کماندار 'X-عامل سابق غرب هند Twenty20 کاپیتان

توسط NEWSMINERAL در 3 مرداد 1399

هر تیم موفق نیاز به یک استعداد ویژه و انگلستان سرعت کاسه Jofra کماندار 'X-عامل سابق غرب هند Twenty20 کاپیتان کارلوس Brathwaite گفته است.

انگلستان کاهش یافته است باربادوس-متولد کماندار از تست دوم در برابر غرب هند پس از او نقض COVID-19 زیستی-امنیت پروتکل اما 25 ساله می تواند بازگشت برای تصمیم گیری شروع آزمون در روز جمعه.

"وجود دارد سنتی انگلیسی راه انجام آن توسط کتاب اما همه تیم های خوب نیاز به X-factor. من فکر می کنم او به ارمغان می آورد که در X-factor... Kevin Pietersen آورده است که X-factor" Brathwaite بی بی سی گفت.

"در حالی که شما در حال امیدوار است که اکثر تیم ها 75% سازگار و آنها همه چیز را با کتاب -- آنها همیشه زود آنها خوردن حق آنها این کار را انجام می دهند که -- شما نیاز دارید که rogue.

"من نمی گویم که او است که, اما هر تیم نیاز دارد که سرکش است که X-factor نیست که قوانین بازی کتاب و انجام آن راه من' نوع شخصیت است."

Brathwaite گفت: کماندار پتانسیل تبدیل شدن به یک رهبر مانند بن استوکس که کاپیتان های جانبی در بازی افتتاحیه برابر غرب هند در صورت عدم وجود جو ریشه.

استوکس تا به حال سهم خود را از مشکلات خارج از زمین از دست رفته در سال 2017 خاکستر سری برابر استرالیا پس از حفظ یک دست آسیب در یک نزاع و جدال خارج از بریستول, کاباره قبل از اینکه پاک affray.

"اگر شما در مورد آن فکر استوکس چندی پیش بود به عنوان دیده می شود که نوع شخصیت است. در حال حاضر او را به عنوان یک رهبر" Brathwaite اضافه شده است.

"اگر انگلستان می توانید پیدا کردن یک راه برای تبدیل Jofra به رهبر که استوکس تبدیل شده است در حالی که نگه داشتن X-factor در زمینه عملکرد و سپس آنها دو جدی اطفال به رقیب با پنج تا 10 سال است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب