BJP MP می نویسد به شاه خواستار نشستن پروب به Sushant Singh Rajput مرگ

توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 10:29:00 pm در نامه خود به شاه بی جی پی MP گف

توسط NEWSMINERAL در 7 تیر 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 10:29:00 pm
Amit shah, India china border dispute, LAC face off, Modi govt, Indian express news در نامه خود به شاه بی جی پی MP گفت: "چارچوب قانونی" است که بلافاصله نیاز به "تنظیم روز به روز امور" صنعت فیلم.

BJP MP Nishikant Dubey در روز شنبه نوشت: اتحادیه, خانه وزیر Amit Shah خواستار یک کاوشگر به مرگ بازیگر, Sushant Singh Rajput با تحقیقات ویژه تیم متشکل از افسران CBI نیا, اد و مالیات بر درآمد بخش.

Dubey گفت: "چارچوب قانونی" است که بلافاصله نیاز به "تنظیم روز به روز امور" صنعت فیلم و برای کنترل های مختلف "فعالیت های غیر قانونی" بودن ادامه داد: در یک فرم و یا دیگر.

وی از سوی مامورین که صنعت فیلم است که تحت کنترل مردم با "لینک کلیک کنید برای مافیا" او گفت: آنها اجازه ندهید با استعداد بازیگران از شهرهای کوچک رشد می کنند.

"... هیچ مشتاق, بازیگران, بدون, برای تازه واردین از شهرهای کوچک قادر به آن را در صنعت فیلم و اگر کسی با استعداد از یک شهر کوچک مانند Sushant Singh Rajput تلاش می کند آن را از آنها (مردم ارتباط با مافیا) شکنجه او را به نقطه ای که منجر به مرگ خود را" بی جی پی MP است.

Dubey گفت: صنعت فیلم و بازیگران/شخصیت های بازیگران تاثیر بسیار زیادی در شیوه زندگی تقریبا همه آن است که از اهمیت بسیار زیاد که آن را نشانی از بازیگران تاثیر منفی بر روی مردم در غیر این صورت جامعه را تبدیل به نالایق زندگی در.

"یک چارچوب قانونی است که بلافاصله مورد نیاز برای تنظیم روز به روز در امور صنعت و به کنترل های مختلف و فعالیت های غیر قانونی بودن ادامه داد: در یک فرم و یا دیگر. تشکیل یک کمیته است که نیاز به توجه داشته باشید از وضعیت حاکم و برای بهبود بیشتر با یک چارچوب قانونی," او گفت:.

بی جی پی MP از Jharkhand همچنین ادعا کرد که غیر قانونی پول است که سرمایه گذاری در صنعت فیلم.

"آقا من می خواهم به درخواست شما برای تشکیل یک نشستن متشکل از افسران از اجرای اداره مرکزی دفتر تحقیقات مالیات بر درآمد ملی و آژانس اطلاعات به نگاه به این اتهامات باید یک تحقیق کامل و پیدا کردن حقیقت در مورد Sushant Singh Rajput مرگ و لینک از مردم در صنعت فیلم به مافیا" Dubey گفت: در نامه خود به خانه وزیر.

او ادعا کرد که حتی پس از 'Chhichhore' بود که این بازیگر آخرین فیلم او تا به حال هفت فیلم ارائه می دهد اما در طول شش ماه تمام شد از او گرفته.

Dubey همچنین ادعا شده که این بازیگر تا به حال امضا قرارداد با یک تولید بزرگ خانه که اجازه نمی دهد او را به همکاری با دیگر تولید خانه.

بازیگر پیدا شد حلق آویز در بمبئی خانه در ژوئن 14. او سوزانده روز بعد در حضور اعضای خانواده و دوستان نزدیک از فیلم و تلویزیون میباشد.

Rajput ستاره دار در فیلم های مانند 'Shuddh Desi Romance', 'Raabta', 'Kedarnath' و 'Sonchiriya'. اما برجسته ترین نقش آمد و به عنوان کریکت ماهندرا سینگ Dhoni را در سال 2007 فیلمی, 'MS Dhoni: The Untold Story'.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب