St. Louis County مالیات دهندگان با سختی یک مهلت تا 15 جولای تا

هیئت شهرستان مصوب اندازه گیری سهشنبه که اجازه خواهد داد که برخی از صاحبان اموال به پرداخت خود را در نیمه اول م

توسط NEWSMINERAL در 23 اردیبهشت 1399

هیئت شهرستان مصوب اندازه گیری سهشنبه که اجازه خواهد داد که برخی از صاحبان اموال به پرداخت خود را در نیمه اول مالیات بر املاک مجازات-رایگان جولای 15 — دو ماه فراتر از روز جمعه مهلت.

متقاضیان باید قادر به نشان دادن مشکلات مربوط به COVID-19 به منظور قادر به فایل اواخر پرداخت جریمه رایگان. برنامه های کاربردی برای پرداخت اواخر به نظر می رسد در بخش وب سایت.

"من از شنیدن تعداد زیادی از مردم در حوزه عمدتا سالن مو و تفریحی است که در حال مبارزه و می خواهید به پرداخت مالیات خود را, اما نه فقط باز شده است و تا به حال درآمد" کمیسر پل مک دونالد, Ely گفت: در روز سه شنبه آنلاین جلسه هیئت مدیره مستقر در دولوت. "این فرمت کمک به آنها با هر گونه هزینه های اواخر و خواهد بود یک مزیت بزرگ برای آن دسته از افرادی که درگیر در خاموش کردن سفارش."

شهرستان مدیره و حسابرس نانسی Nilsen مشغول به کار بود برای چند هفته به آمده تا با یک طرح است که پرداختن به مشکلات و موارد مربوط به COVID-19.

Nilsen گفت: هیئت مدیره است که 34 از دولت 87 شهرستانهای استان در حال حاضر به تصویب رسید برخی فرم از اموال مالیات کردند.

St. Louis County Auditor Nancy Nilsen (File / News Tribune)

St. Louis County حسابرس نانسی Nilsen (فایل / News Tribune)

"ما در 11 ساعت از ما در تلاش برای کمک به آن دسته از شهروندان که از نظر مالی تحت تاثیر این وضعیت" Nilsen گفت.

همانطور که از روز شنبه این شهرستان با دریافت مبلغ 75 میلیون دلار در پرداخت مالیات Nilsen گفت: در مقایسه با متوسط $133 میلیون نفر ارسال شده توسط در نیمه اول مارس 15 ملک مالیاتی در مهلت در سال 2018 و 2019.

به اعمال مالیات دهندگان باید شده اند متخلف در پرداخت های خود را در 10 سال گذشته است.

کمیسر کیت نلسون ویرجینیا گفت که او انتظار دارد که بیش از 90 درصد از مالیات دهندگان خواهد آمد از طریق پرداخت. این شهرستان از لحاظ تاریخی دارای سطح بالایی از مالیات دهندگان که تعهدات خود.

"یک کلاه به کار مردان و زنان وجود دارد," او گفت:. "بسیاری از آنها در حال مبارزه, اما آنها درک قیمت از جامعه و قیمت از جامعه پرداخت مالیات خود را در زمان."

مالیات اموال جمع آوری شده توسط این شهرستان شامل مالیات برای شهرها و شهرک ها و مناطق آموزش و پرورش بیش از حد.

"ما داشته اند به اندازه کافی پرداخت به ارائه حداقل 50 درصد از پرداخت مالیات به حوزه های قضایی و من معتقدم که ما را در رسیدن به یک مقدار بالاتر از مقدار" Nilsen گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب