به عنوان Nagaland فرماندار طول می کشد مهم law & order تصمیم گیری کسانی که آشنا با دولت می گویند آن را "محدود اتفاق می افتد'

نوشته شده توسط لیز Mathew | دهلی نو | به روز رسانی: 28 ژوئن 2020 7:28:25 am فرماندار R N راوی و وزی

توسط NEWSMINERAL در 8 تیر 1399
نوشته شده توسط لیز Mathew | دهلی نو | به روز رسانی: 28 ژوئن 2020 7:28:25 am
nagaland Governor, R N Ravi, Neiphiu Rio فرماندار R N راوی و وزیر Neiphiu ریو. (فایل)

در حالی که Nagaland فرماندار R N راوی در نامه ای به وزیر Neiphiu ریو که در آن او با ابراز نگرانی از وخامت وضعیت نظم و قانون در این ایالت را شگفت زده کرده است بسیاری از مقامات آشنا با این مسائل گفت: آن را "محدود به اتفاق رخ داده و تحولات در دولت".

راوی در ژوئن 16, نامه داده بود خود را ارزیابی دقیق از وضعیت نظم و قانون در دولت به ریو ملی حزب دموکراتیک مترقی (NDPP) به رهبری دولت ائتلافی. بی جی پی یک متحد کلیدی در دولت است.

راوی در نامه ای اعلام کرد که او را به ورزش قدرت خود را به عنوان فرماندار ارائه شده در ماده 371 (A) از قانون اساسی از دولت شکست مفتضحانه در حساس border-دولت منابع گفت.

با نامه فرماندار گرفته شارژ کامل از مهم نظم و قانون تصمیم گیری از جمله انتقال و ارسال از مقامات.

به گفته یک مقام رسمی فرمانداران تا به حال با استفاده از قدرت زیر مقاله تا سال 2013, اما زمانی که Ashwani کومار در زمان بیش از (مارس 2013) او دخالت نمی کنیم خیلی به امور اداری.

"اما فرماندار راوی بوده است دست در با دولت در امور" این مقام گفت.

راوی شده و مخاطب برای این مرکز نهایی نگا توافق با ناسیونال سوسیالیست شورای Nagaland (NSCN) برای پایان دادن به شورش در دولت است.

ماده 166 بند 3 نیز به قدرت به فرماندار برای اختصاص کسب و کار از دولت در میان وزیران.

شده اند وجود دارد نگرانی های جدی بر وضعیت نظم و قانون در این دولت دولت اتحادیه بیش از حد آن را آموخته است. مقامات اشاره شده است که وجود دارد تعدادی از حوادث اخاذی توسط سازمان یافته باندهای مسلح – به عنوان ذکر شده توسط راوی در نامه خود در یک سال گذشته از جمله یکی با یک خانواده نزدیک به یک سیاستمدار ارشد در سطح ملی بود که به صورت باندهای در حالی که آنها در سفر خود به دولت است.

در نامه خود راوی نوشت: "...من دیگر نمی تواند پرهیز از قانون برای نظم و قانون در دولت در ماده 371 یک (1) (ب) قانون اساسی هند است. من بدینوسیله پیشنهاد می کنیم که آخرت مهم نظم و قانون تصمیم گیری مانند انتقال و ارسال رسمی واگذار نگهداری و مراقبت از نظم و قانون مسئولیت و بالاتر از سطح منطقه خواهد شد و پس از تایید فرماندار."

او همچنین پیشنهاد کرد دوره ای بررسی وضعیت نظم و قانون در دولت و مسئله لازم قانونی جهت و همچنین به عنوان بررسی سالانه ارزیابی عملکرد, گزارش از افسران درگیر در قانون و نظم روند.

بند 1b در ماده 371(ع) می پردازد که با قدرت های ویژه ای داده شده به Nagaland فراهم می کند قدرت بسیار زیاد به فرماندار. آن می گوید: "فرماندار ایالت ناگالند باید مسئولیت ویژه با احترام به قانون و نظم...برای تا زمانی که در نظر او آشفتگی های داخلی رخ داده در نگا تپه-تونسنگ منطقه بلافاصله قبل از شکل گیری دولت که ادامه آن و یا در هر بخشی از آن..." در تخلیه از توابع آن می گوید "فرماندار باید پس از مشورت با شورای وزیران ورزش خود را فردی قضاوت به عمل گرفته شود".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب