ICMR نظر biobank نمونه برای پژوهش آزمون اعتبار سنجی

نوشته شده توسط Karishma Mehrotra | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 21 ژوئن 2020 2:16:45 pm ICMR وظیفه

توسط NEWSMINERAL در 1 تیر 1399
نوشته شده توسط Karishma Mehrotra | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 21 ژوئن 2020 2:16:45 pm
ICMR, ICMR coronavirus testing, ICMR COVID testing, coronavirus test kits, COVID test kits, ICMR COVID test kits, coronavirus India cases, India news, Indian Express ICMR وظیفه مقامات نیروی اضافه شده است که دستورالعمل های عملیاتی استاندارد برای این پروژه گذاشته است. (بازنمودی تصویر)

نیروی کار توسط شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) توصیه می شود راه اندازی یک biobank یا مخزن تست نمونه برای درک الگوهای بالینی در coronavirus موارد تسریع کیت تست اعتبار سنجی و مطالعه پاسخ ایمنی به ویروس. به دنبال بیماری همه گیر کوروناویروس به روز رسانی های زنده

در حالی که نمونه های هستند که دور انداخته در حال حاضر نیروی کار اعضای نظارت بر تشخیص و بيومارکرهای گفت: این سازمان انتخاب شده است حداقل نه ICMR آزمایشگاه با دسترسی آسان به COVID بیمارستان که در آن آنها می توانند به فروشگاه های مثبت و منفی در گلو, گلو, بینی و نمونه خون برای مقاصد پژوهشی. آنها اضافه شده است که دستورالعمل های عملیاتی استاندارد برای این پروژه گذاشته است.

"ما می توانیم رکورد بالینی جمعیتی عوامل اجتماعی با نمونه ها و استفاده از آن برای تحقیقات برش لبه از جمله توالی ژنوم" گفت: وظیفه نیروی عضو.

بخوانید | هند coronavirus اعداد توضیح داد: چهار روز متوالی قله

"همچنین ما 60 تا 80 کیت های آزمایش تحت اعتبار در هر زمان و ما باید 50 تا 70 مثبت و منفی نمونه های روزانه برای تست این" عضو دیگری گفت. "ما نیاز به یک بدن بزرگتر از نمونه ها برای کاهش زمان از اعتبار به عنوان ما شاهد یک افزایش بزرگ در تولید کنندگان از آمدن به آمریکا با کیت جدید که نیاز به تست."

همراه با افزایش تعداد تست تشخیصی کیت نیاز به اعتبار آژانس به دریافت 190 محصولات برای اعتبار سنجی از جمله PPE, پارچه, ماسک, دستکش, برنامه های کاربردی موبایل فرمولاسیون گیاهی آیورودا فرمول و دست عفونی.

بخوانید | دهلی سوابق بالاترین تک-بعد سنبله; بیش از 100 مرگ و میر در بمبئی

به عنوان امکان سنجی مورد نیاز حرکت فراتر از ظرفیت جدید راهنمایی روز جمعه اعلام کرد که کابینه وزیر کارگردانی کرده است این سازمان به بهره برداری سایر موسسات در بخش علم مانند وزارت علوم و فن آوری (DST) گروه بیوتکنولوژی (DBT) و شورای پژوهش های علمی و صنعتی (CSIR).

تجاری تولید کنندگان فن آوری کیت های تشخیصی و AYUSH رژیم را در حال حاضر ارسال محصولات خود را به موسسات تعیین شده در حالی که ICMR خود مراکز هنوز هم اعتبار تشخیصی کیت ویروسی انتقال رسانه و استخراج RNA کیت. در علاوه بر این به زیستی-مخزن نیروی کار نیز توصیه می شود اعتبار جدید آنتی بادی روش کمک خواهد کرد که تعیین سطح حفاظت بیمار در برابر عفونت مجدد.

بخوانید | چگونه خواهد COVID-19 تغییر ما در شهرستانها ؟

جدید کیت تست می تواند راهنمای ترخیص از بیمارستان سیاست و کمک به تعیین اثربخشی یک آینده واکسن.

"ما هنوز هم نیاز به پیدا کردن در چه سطح می توانید با ما تماس یک بیمار محافظت شده و یا محافظت از عفونت مجدد. هنگامی که ما پیدا کردن یک بیمار مثبت آنتی بادی وجود دارد این است که هیچ شواهد علمی به می گویند که آنها واقعا هستند محافظت می شود یا نه. نه تنها پیدا کردن آنتی بادی های ما می توانید نگاه برای خنثی سازی آنتی بادی است. این کمک خواهد کرد که می گویند کمی بیشتر است که بیمار محافظت شده" دومین عضو گفت. خنثی سازی آنتی بادی متصل به این ویروس در راه است که بلوک عفونت است.

"چگونه آنتی بادی گذشته در یک بیمار است ؟ چه مدت ویروس RNA یا تاریخ و زمان آخرین ؟ بسیاری از ما ناشناخته سوالات با گزارش افرادی که از نظر بالینی بهبود بخشد اما هنوز هم نشان می دهد مثبت آزمون... و دیگر گزارش می دهد که کسانی که تست منفی هستند و سپس بعد از مثبت شدن دوباره گفت:" دوم عضو.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن