در گجرات راجستان و MP روزانه مرگ و میر تا حد زیادی ثابت

نوشته شده توسط آمیتا سینها | پونا | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 1:22:55 am در گجرات تعداد روزا

توسط NEWSMINERAL در 25 خرداد 1399
نوشته شده توسط آمیتا سینها | پونا | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 1:22:55 am
Gujarat coronavirus deaths, Rajasthan coronavirus deaths, Madhya pradesh daily cases در گجرات تعداد روزانه موارد جدید کاهش یافت و در محدوده خارج در تنها پنج روز است. در ماه ژوئن روزانه مورد اعداد در دولت جدید پیدا براکت — بین 400 و 500 و تنها در چهار روز در این ماه تعداد موارد کاهش یافته است خارج از این محدوده است. (عکس)

پس از هفته سوم ممکن است رشد رمان coronavirus عفونت در گجرات بوده است خزنده در کمتر از 3 درصد — در روز شنبه آن را 2.35 درصد کمترین در کشور همراه با Chandigarh, Andaman and Nicobar Islands, و, Madhya Pradesh.

در راجستان نرخ رشد عفونت در حال حاضر 2.66 درصد و در Madhya Pradesh, فقط 2.06 درصد است.

همراه با این قابل توجهی در کاهش عفونت در این سه کشور نیز گزارش های غیر معمول ثبات در تعداد موارد جدید در هر روز است. برای بیش از یک ماه در حال حاضر این تعداد اند تا حد زیادی محدود به محدوده باریک – بین 300 تا 400 در گجرات 200-300 در راجستان و 150-250 در Madhya Pradesh — داده های رسمی نشان می دهد.

در گجرات تعداد روزانه موارد جدید کاهش یافت و در محدوده خارج در تنها پنج روز است. در ماه ژوئن روزانه مورد اعداد در دولت جدید پیدا براکت — بین 400 و 500 و تنها در چهار روز در این ماه تعداد موارد کاهش یافته است خارج از این محدوده است.

در راجستان در یکی از آخرین ماه آغاز May 13 تعداد موارد جدید کاهش یافته است در خارج از 200-300 محدوده در شش روز.

در Madhya Pradesh, تعداد روزانه موارد جدید باقی مانده است در 150-250 محدوده در همه اما پنج روز پس ممکن است 10.

مرگ روزانه تعداد اند به طور مشابه سازگار است.

در 33 از 44 روز از تاریخ 1 مه راجستان گزارش شده بین سه و هفت مرگ و میر در هر روز است.

گجرات است که این کشور دومین مرگ اعداد بعد از ماهاراشترا, گزارش بین 20 و 30 و میر در 32 از این 44 روز.

و Madhya Pradesh گزارش شده بین پنج تا 10 مرگ و میر بر 20 از 30 روز پس از مارس 13.

در سراسر کشور و در کشورهای دیگر این اعداد نشان می دهد بیشتر تصادفی است.

در هند به عنوان یک کل تعداد موارد جدید معمولا باقی می ماند در یک محدوده کوچک در حدود 4 تا 7 روز قبل از پیدا کردن یک جدید براکت. و در ماهاراشترا از تاریخ 1 مه روزانه موارد جدید در بین 1000 تا 1500 براکت در هشت روز بین 1500 تا 2000 در پنج روز بین 2000 و 2500 موارد در 13 روز.

محدودیتی در تست ظرفیت می توانست یک توضیح ممکن برای این غیر یکنواختی. اما راجستان افزایش یافته خود را تست ظرفیت سرعت در حال از 5,000-7,000 نمونه روزانه در آغاز ممکن است به 13,000-14,000 در حال حاضر — و تست اعداد که در پشت تنها پس از تامیل نادو واقع شدهاست.

Madhya Pradesh بیش از حد افزایش یافته است و آن تست ظرفیت از حدود 2500 به حدود 6000 نمونه یک روز گجرات را تست کرده است اما ثابت باقی مانده بین 2500 و 6000 نمونه روزانه از طریق این دوره است.

راجستان اضافی دبیر کل Rohit Kumar Singh گفت: یکنواختی در اعداد می تواند با توجه به این واقعیت است که این دولت مصالح و که وجود دارد بسیار بیشتر اتفاقی در "محلی" سطح.

"ترین قله که ما مواجه می شوند در گذشته 100-روزهای فرد شده اند اپیزودیک — یک خط در Udaipur تلفات پلازا در پالی کوچک جغرافیا در Pratapnagar در جوداپور یک منطقه کوچک در Jhalrapatan و Pokharan پشت سر هم از مهاجران در پالی و ناگور ، مشکل با جمع آوری تعداد بیش از یک روز است که مگر اینکه محلی قله واقعا برجسته را از دست داد در تعداد کلی. تا به حال برخی از قسمت هایی که رخ داده است به طور همزمان ما را دیده قله های نوک تیز است و ممکن است تیز فرورفتگی بیش از حد" او گفت:.

راجستان سینگ گفته شده است بسیار شفاف در گزارش مرگ اعداد. "از 280 عجیب و غریب مرگ و میر حدود 60 آورده بودند مرده به بیمارستان. (بسیاری از) کسانی که مرگ به علت خودکشی و تصادفات و غیره. هنوز هم ما آنها را آزمایش و اگر آنها تبدیل به مثبت ما گزارش آنها را به عنوان Covid مرگ و میر. بسیاری از کشورهای دیگر آن را انجام نمی," او گفت:.

در مورد ثبات در روزانه مورد اعداد در گجرات اصلی وزیر (بهداشت) Jayanti راوی گفت: "مثبت یک تابع از تست. ما تا به حال اساسا اشباع آزمایش ما ظرفیت و حال plateaued در حدود 3000-3,800 در هر روز (در ماه مه). البته ما نیز استخر تست. ما دیدن بیشتر بروز (از Covid-19) در احمدآباد سورت و وادودارا در روز اول, اولیه, اوج, اما ما در حال حاضر دیده می شود یک کاهش در درون محدوده شهر احمدآباد."

پرسید که آیا گجرات نمونه رای مثبت شده بود یکنواخت برای یک ماه راوی گفت: "من مطمئن هستم که ما می توانیم می گویند که به دلیل هر منطقه ممکن است به طور یکنواخت تست شده اما انحراف در (تست) weightages (منطقه-wise) ممکن است لغو هر یک از دیگر."

سخنگوی رسمی دولت, Madhya Pradesh دولت گفت که این افزایش به معنی آزمایش مثبت نرخ کاهش یافته است نه ثابت باقی مانده است. میزان مرگ و میر افزایش یافته بود اما در حال حاضر پایین آمده به طوری که ثابت نیست یا.

"درمان بهتر است توضیحی برای کاهش مرگ و میر. مرگ و میر و موارد مثبت گزارش شده از مناطق جدید. درست است که بر خلاف کشورهای دیگر MP دیده است یک افزایش در باز کردن دوره" سخنگوی گفت.

(با حمزه خان در جیپور Sohini Ghosh در احمدآباد و Milind Ghatwai در بوپال)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن